Sinäpä pääsit villakoiran ytimeenAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Söpöys on katsojan silmissä. B)
Makuasia .-)Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Objektiivisesti söpöt lapset vaan on suomessa harvassa B)
Onko jalokivellä väliä..meinaan jos rubiinin väriset?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Makuasia .-)Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Objektiivisesti söpöt lapset vaan on suomessa harvassa B)
Itse en tykkää intialais- afrikkalaislapsista. En tykkää aikuistenkaan ulonäöstä siellä.
Vaaleus viehättää silmään.. vaaleus ja jalokiven väriset silmät.
Saa arvostella jos kysyn sen ulkonäöstä mielipidettä. Muuten voi pitää omana tietonaan jos haluaa sanoa pahasti tai tulla suoraan mun lapselle sanomaan, eikä mulle. ;-) *wirn*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saisiko siis sinun lapsen ulkonäköä arvostella ilman että loukkaannut vai mitä ajat takaa?
Sulla varmaan tosi ruma oma naama kun tarve haukkua noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
Sitäpä juuri, makuasia.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Makuasia .-)Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Objektiivisesti söpöt lapset vaan on suomessa harvassa B)
Itse en tykkää intialais- afrikkalaislapsista. En tykkää aikuistenkaan ulonäöstä siellä.
Vaaleus viehättää silmään.. vaaleus ja jalokiven väriset silmät.
sillon kun kyseessä on oma lapsi, se lapsen ulkonäkö harvemmin näyttää rumalta vaikka olis miten kamalaAlkuperäinen kirjoittaja Pottunokka:Mä en varmaankaan rakastaisi lastani näin paljon, jos se olis ruma. Ni.
Kyllä munkin lapsia on kehuttu söpöiksi monelta taholta. Ja täällä heitä on pidetty kaikkea muuta kun söpöinä.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sulla varmaan tosi ruma oma naama kun tarve haukkua noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
![]()
Olen 100% varma. Toisella saitilla vieraat ihmiset kehuvat lastani. Olet yksin mielipiteesi kanssa.![]()
En mä haukkunut, ei sun lapsi mun silmään ole vaan suloinen. Ei rumakaan. Hyvin harvassa on rumat vauvat, mutta ei kaikki herätä niitä "ai miten ihana" tunteitakaan. Esim sun lapsesi.Ei mun tarvii viatonta lasta haukkua mistäänAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sulla varmaan tosi ruma oma naama kun tarve haukkua noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
![]()
Olen 100% varma. Toisella saitilla vieraat ihmiset kehuvat lastani. Olet yksin mielipiteesi kanssa.![]()
Totta sekin.. Ja ajattelen nyt juuri myös että jos joku ei pidä musta täällä.. niin se haluaa raivossaan nähdä mun lapsenkin pahastiAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Kyllä munkin lapsia on kehuttu söpöiksi monelta taholta. Ja täällä heitä on pidetty kaikkea muuta kun söpöinä.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sulla varmaan tosi ruma oma naama kun tarve haukkua noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
![]()
Mutta en mä ole niin sokea että väittäisin "Olet yksin mielipiteesi kanssa". Sillä kyse on makuasioista kuten itsekin totesit =)
Aina omat lapset näyttää södeiltä. Mutta en mä voi alkaa vaatia että muu mailma ois samaa mieltä mun lapsistani![]()
Haetko nettimaailmasta hyväksyntää lapsesi ulkonäölle?!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Toisella saitilla vieraat ihmiset kehuvat lastani. Olet yksin mielipiteesi kanssa.![]()
Ei hän ole yksin em mielipiteen kanssa. Peesaan.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Sulla varmaan tosi ruma oma naama kun tarve haukkua noinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sun lapsi ei lukeudu niinhin söpöihin lapsiin. On "perus"vauvoja, rumia vauvoja, söpöjä, kauniita. Ehkä sä et vaan äitinä näe sen yli, että objektiivisesti sun laps ei kuulu niihin mitä vieraat ihmiset pitää sööttinäVarmasti on sulle ja läheisilla maailman suloisin, yleisesti ei.
![]()
Eikös se menny niin et ruma lapsi viedään naamarikauppaan =DAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ja rumaa lasta ei sitten voikaan auttaa![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel