Söpö imetyssuoja, onko hyvä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissit piiloon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tota joo, En käyttäisi vaikka maksettaisi. Olen aina yrittänyt imettää ilman suurempaa huomiota. Tuo huutaa minusta että nyt minä imetän. Suojaa antaa ihan samalla tavalla harso tai vaikka joku nätti huivi.

Ja kyllä on kokemusta 2 lasta pitkään imettänyt.

Minä olen ihan vaan imettänyt. Ei sitä tissiä näy paljoa verrattuna avokaulaiseen paitaan tai ollenkaan. Jos joku ei kestä ajatusta syövästä vauvasta ilman telttaa, niin ei voi mitään.

Eli toisinsanoen kenelläkään ei ole kokemusta asiasta, ainoastaan halu kommentoida tylysti? ;D

En kyllä tiedä miten esim. #8 saa vauvan tukehtumaan tuonne alle, tuohonhan jää ihan älyttömästi ilmatilaa väliin :D ei sitä vauvaa ole tarkoitus siihen kietoa ?

Eli toisinsanoen kenelläkään ei ole kokemusta asiasta, ainoastaan halu kommentoida tylysti? ;D

En kyllä tiedä miten esim. #8 saa vauvan tukehtumaan tuonne alle, tuohonhan jää ihan älyttömästi ilmatilaa väliin :D ei sitä vauvaa ole tarkoitus siihen kietoa ?

Mitä itte tykkäisit kesäkuumalla olla kokonaan peiton alla, kyllä ton alla aika tukala olo tulis vaikka rakoja olisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kysyä;30768487:
Imetysponcho, siis onko tämä joku oikea "imetystuote". Vai tavallinen poncho, jota kutsut imetysponchoksi. Miten se oikein eroaa tavallisesta ponchosta.

No varmasti voi imettää ihan tavallisenkin ponchon kanssa, jos löytää sopivan mallisen ja sopivasta matskusta. Tietenkin.

Minulla on tälläinen:

Leia Imetysponcho - Babyland.fi

tässä on leikkaus + koko juuri passeli ja materiaali tarpeeksi kevyttä.

Mitä itte tykkäisit kesäkuumalla olla kokonaan peiton alla, kyllä ton alla aika tukala olo tulis vaikka rakoja olisikin.

No tuo ei ole mitään kovin paksua kangasta. Toisekseen, voihan tuota käyttää kai muuallakin kuin helteessä, suorassa auringonpaisteessa? Esim. vieraillessa, kahviloissa, kerhoissa jne. Ja kolmannekseen, suojaa se vauvaa ainakin hyvin auringonsäteiltä. Ei sitä ole tarkoitus kietoa mitenkään tiukasti lapsen ja äidin ympärille, nähdäkseni ilma kiertää tuolta aika hyvin kun kaula-aukko jää suureksi ja sivut vapaiksi.

Ja melko naurettavaa minusta pohtia vauvan tukehtuvan tuohon, kun kattelee nykyäitien tapaa pakata jälkikasvuaan niihin vaunuihin kesällä... sori vain. :D

Suihkuaa se maito tuonkin alla. Ja miten ihmeessä siinä imetyksen aikana saa tissit kunnolla näkyviin?
Kahta imettänyt, eikä ole moista ongelmaa ollut.

Niin, maito suihkuaa siellä muilta suojassa sitten.

Missä sanoin "kunnolla" näkyviin? En missään. Meillä esikoinen oli luokkaa nautiskelija, eli irroitteli mielellään otetta tissistä ja sit taas hetken päästä jatkettiin. Minusta kivempi että on jotain suojaa edessä. Hermostui myös jos paidan reuna valui vähääkään naamalle, eli se piti nostaa kunnolla tissin edestä pois ja tissi tiskiin.

Ja sen harson kanssa pelaaminen ei minusta ollut kätevää + inhampi se on siinä vauvan naaman vieressä / pään edessä.

miks ap kyselee mielipiteitä kun ei niitä halua kuulla... ei tuota vissiin oo muut käyttäneet. ja oma mielipiteeni: ei ainakaan "söpö", näyttää aika paksulta vanhalta essulta tmv. On paljon vaihtoehtoja tiskit tiskiin tyylin ja tuon välillä.

Näyttää parturin essulta. Kokemusta ei ole, kun ei tuollaisia tainnut kymmenen vuotta sitten olla, mutta ainakin kuvissa näyttää mun mielestä epäkäytännölliseltä. Nyt en huomannut katsoa, mistä materiaalista on tehty, mutta uskoisin ihan tavallisen harson kuitenkin hengittävän paremmin. Ja kuten joku aiemmin sanoi, tuo essu oikein huutaa maailmalle, että katsokaa, minä imetän. Ei siinä mitään, voi olla ihan hyväkin jonkun mielestä. Mua ei kyllä houkuttelis edes kokeilemaan :(.

Mä imetin näin, ei tarvinnut kanniskella mitään viittoja mukana ja yhdestäkään kulmasta ei taatusti tissi vilahtanut, vaikka eipä tuokaan vakavaa olisi ollut...

Toppi oli alla ja jokin neule tai mikä vaan löysempi siinä päällä. Tissi esiin päälipaidan alla ja sitten nostaa sen samaan aikaan kun vauvan törkkää siihen.

Kesähelteellä mulla oli joko topin päällä ohut, lyhyt ja löysä t-paita tai pahimmalla helteellä vain imetystoppi.