vierailija
Kuulemma? No ei tule. Kuulemma?Ei, mutta oireita tulee kuulemma
Kuulemma? No ei tule. Kuulemma?Ei, mutta oireita tulee kuulemma
No en ole testannut, mutta näin olen lukenut. Esim Fazer on varoittanutKuulemma? No ei tule. Kuulemma?
Varamaan, sirkathan vähentäisi suklaan syöntiä.No en ole testannut, mutta näin olen lukenut. Esim Fazer on varoittanut
Oli kylläkin kyse heidän leivästäänVaramaan, sirkathan vähentäisi suklaan syöntiä.
Kiitos tiedosta - piti paikkansa tai ei,. mutta ei olisi tullut mielenkään tuollainen, kun ikinä en äyriäisiä syö. Lapsena oli "pakko" kylässä syödä katkarapuja, jotka sitten oksensin viimeistä murua myöten poisEi sovi sirkat äyriäisallergiselle
Niin, mutta vain varoitukseksi, että sirkat vähentäisivät suklaan syöntiä.No en ole testannut, mutta näin olen lukenut. Esim Fazer on varoittanut
MTV uutisoi aiheesta ainakin 2014 näillä sanoilla:No en ole testannut, mutta näin olen lukenut. Esim Fazer on varoittanut
Tuosta täytyy nostaa iso meteliEi sovi sirkat äyriäisallergiselle
Niin on käynyt joVaramaan, sirkathan vähentäisi suklaan syöntiä.
tuleeko sellakasta?Ei, mutta oireita tulee kuulemma
Missä sellaista? Tietäs kiertää kaukaa..Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post 31726510:Söin sirkoilla höystetyn leivän yhdessä tilaisuudessa. Ei saanut minun makuhermojani innostumaan. Mielummin sitä jauhelihaa.
Ei tässä asiassaNälkä on hyvä kokki.
Ursula kuulemmaOlet kuitengin hengissäKastemadot on ok ruokaa, mutta ei kustannustehokasta.
Kuka nyt oivaltaa tehdä ison farmin heinäsirkoille, se tulee rikastumaan, lopulta. Ei aluksi.
Onneksi säästi jonku potun siemeneksi ens kevättä vartenNiin. JOS halutaan.
Ja mä en halua. Sille taas mitä aiemmin tehtiin en voi mitään. Aiemmin toki kuoltiin nälkäänkin mutta kasvisvaihtoehtoja riittää nykymanipuloitujen tilalle.
Onko ne siipiä?MTV uutisoi aiheesta ainakin 2014 näillä sanoilla:
"Uskotaan, että suklaalle allergiset ihmiset ovat todellisuudessa allergisia torakoille, sillä keskimäärin yhdestä suklaapatukasta voidaan löytää noin kahdeksan hyönteisen osaa."
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat