Söinkö raakaa pekonia ja seuraako sikiölle siitä ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sitku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sitku"

Vieras
Mies teki aamulla pekonia ja munaa aamiaiseksi. Paistoi pekonit ja heitti ne sen jälkeen uuniin hetkeksi. Pekonit vaikuttivat ihan rapsakoilta, mutta pureskellessani vikoja paloja ( jo jäähtyneitä) että yhdessä ei ollut sellaista rapsakkaa läskiä vaan se oli sitkoisaa. Sylkäsin palsn pois osittain ja huomasin, että läski oli siinä ihan valkoista. Liha joka oli läänissä kiinni oli kyllä valmista, vaaleampaa vaan. Nyt mua ahdistaa ihan kauheasti, että mitäs jos se oli raakaa. Mies pitää mua ihan hulluna ja sanoo psistaneensa kaikki palat. Voiko pekoni silti olla kypsää vaikka ei olisi täysin rapeaa? Raskaushormoni varmaan saa aikaan tällaista hysteriaa...

Kiitos :). Monen keskenmenon jälkeen musta on tullut hysteerinen. Ja tämä asia on nyt ahdistanut mua koko päivän. Tiedän, että on hullua, mutta mitäs sitä itselleen voi. Ja lisäksi se läski oli oikeasti valkoista ja sitkeää.

En tiedä kauanko mies paistoi pekonia, mutta uunissa se oli varmaan vaan pari minuuttia. Eli sen aikaa kun mies paistoi munat. Mutta kuten sanottu koko muu pala oli kypsä. Ainostaan tämä reunan rasvapala vaikutti raaemmalta. Tosin siinä oli vielä kiinni lihaa joka kyllä oli kypsää ja irtosi rasvasta murenemalla.

Yhteistyössä