"Vichy"
Onko juomat hyvänmakuisia? Haukkuuko hintansa piankin? Käyttäjäkokemuksia? Vaikkei ookkaa kallis laitos, niin silti haluaisin kuulla ennenkuin alan hankkimaan moista aparaattia.
Aika kallista tuo kaasu. Jos puolessa vuodessa menisi vaikka se 3 patruunaa, tekee se vuodessa jo noin 60e.Meillä ei ole makuja, kun en usko niiden olevan riittävän hyviä. Mutta perus hiilihappovettä meillä kyllä kuluu...pullo on ollut meillä nyt ehkä puolisen vuotta ja 3. patruuna on nyt käytössä.
Meillä sama, laskettiin että reilussa kuukaudessa maksaa itsensä takaisin. Ja siihen hintaan on laskettu vielä pari lisäpulloa.mä olen soodajuoppo, eli jos ostaisin pullotettuna kaupasta, tulis tosi kalliiksi, siispä on aina kaasu loppu SodaStreamista =)
Niin?Jaa miten niin? Sen kaasupatruunan saa täytettyä uudelleen kaasun hinnalla.
Eikä myöskään suolaa, joita vichyjen mukana tulee helpostikin.Huomatkaa, ettei tuollaisella laitteella tule kivennäisvettä eli vissyä vaan hiilihapotettua hanavettä. Ei mitään kivennäisaineita tms. siinä mukana. Mielestäni parhaat juomat tulee Saskin kivennäisvedellä + lorauksella Funlightia.
Toinen soodajuoppo täällä.mä olen soodajuoppo, eli jos ostaisin pullotettuna kaupasta, tulis tosi kalliiksi, siispä on aina kaasu loppu SodaStreamista =)
Citymarketin info ja tarjoustaloista saa kans (kassalta ilmeisemmin)Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;26359662:Ei sitä täytetä, vaihdetaan täyteen pulloon. Tyhjä siis mukaan ja saat täyden tilalle kymppia vastaan Prisman infosta. ...eiköhän noita oo teilläkin Prismoissa (ja toki varmasti muuallakin).