SODASTREAM TARJOUS

Kertokaapa, ne jotka ovat nähneet mainoksia sodastream koneesta tarjouksessa, että mikä firma mainosti alennusta?
Telkkarissa pyöri tänäänkin mainos alennuksesta, mutta en kuolemaksenikaan muista kuka sitä mainosti.

Saa myös laittaa ihan muutenkin hintoja ko. koneesta.

Kiitos jo etukäteen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rebeska:
Kertokaapa, ne jotka ovat nähneet mainoksia sodastream koneesta tarjouksessa, että mikä firma mainosti alennusta?
Telkkarissa pyöri tänäänkin mainos alennuksesta, mutta en kuolemaksenikaan muista kuka sitä mainosti.

Saa myös laittaa ihan muutenkin hintoja ko. koneesta.

Kiitos jo etukäteen ;)
prismassa 49.90
 
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
No en muista mut olis kiva kuulla miten siitä juomasta saa HYVÄN makuista. Ostin laitteen viime kesänä mutta muutaman pahanmakuisen kokeilun jälkeen jäi kaappiin pölyttymään. Miten niistä juomista saa HYVÄÄ??
Sitä juomauutetta ei saa laittaa liikaa. Mä laitan esim. puolet siitä määrästä, mitä neuvotaan. Ja ostan melkeinpä pelkästään Lemon Freshiä tai Light Orangea (tai joku tuollainen). Cocacola, Red Berries (vai mikäköhän se on) ovat ainakin järkkyjä.

Parasta on kuitenkin se "vichyvesi", jota sillä saa tehtyä. Sitä mä juon koko ajan.
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;21029262:
No en muista mut olis kiva kuulla miten siitä juomasta saa HYVÄN makuista. Ostin laitteen viime kesänä mutta muutaman pahanmakuisen kokeilun jälkeen jäi kaappiin pölyttymään. Miten niistä juomista saa HYVÄÄ??
Mä sain just lahjaksi laitteen. Olen testaillut että parasta tulee jääkaappi kylmään veteen ja uutetta sen pullossa olevan ohjeen mukaan. Jotenkin se hiilihappo sekoittuu kylmään veteen paremmin. N.3 3-sek. painallusta ja hyvää tulee! :)
 

Yhteistyössä