So bored,kuka jutskaa mun kaa!!

Kaikkea sitä kuulee!

Aktiivinen jäsen
17.09.2011
1 118
0
36
Heräsin jo kuuden jälkeen (en tiiä miks,tooosi harvinaista),oon pessy matot koneessa ja luutunnu lattiat, käyny kaupassa. Vettä sataa ja lapsille tein majan missä niillä kerranki hyvät leikit. Mulla ei oo niin mitään tekemistä :'( on niin tylsää et keksin kohta jonku tosi villin tarinan tänne :D

Villin??? Mikä on villi tarina?
Mä joudun tekemään kaiken ton viikonloppusin. Oon niin väsyny ja puhkirikkipoikki aina töitten jälkeen te en yksinksertasesti jaksa viikolal tehä mitään...
Nytki oli ensin perjantai iltana veljen hääbileet,lauantaian vieraita ja sunnintaina pesin sata koneellista pyykkiä,perustin kukkapenkit ja leikkasin kuusiaitaa. Nooo, siinä åyykkiä pestessä tuli sittne pestyä työpuhelinki samalla...

Ruokaaki kokkaillu niin paljo et pitää välillä syödä entisiä.. Kattelin työpaikkojakin,mut eipä oo mulle mitään mitä vois tehä.. On tää vaan niin TYLSÄÄ!! Odotan innolla syksyä ku muksut on koulussa ja hoidossa ja ei tarvi ees sitä vähää touhuta mitä nyt... Ostan kyllä oman auton ni voi ajella vaikka bilistä :D

on mullakin ehkä pikkasen tylsää. aina välillä saa toimia erotuomarina mutta muuten ei oo mitään tekemistä. kotitöitäkään ei oo loputtomasti. :kieh: kauppaankin pitäisi mennä ennen kuin ukko tulee töistä. muuten tulee sanomista taas. :stick:

stooria voisin heittää mutta ei oo pokkaa rekkautuneena. :laugh:

Miksi pikkukauppias joutuu maksamaan lihasta tuottajalle 19,90 kilo, kun samaan aikaan marketti myy asiakkaille samaa kamaa 12e/kilo? Ymmärrän kyllä, että markettiketjut saa halvemmalla, mutta tuo on jo aika iso ero.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26350370:
No ei hyvä tilanne jos töissäkin on tylsää! :D Mullaki oli joskus työpaikka missä otin reklaa vastaan. Välillä oli semmosia päiviä et ehin kutoa kokonaiset sukat siellä istuksiessa :laugh:

Ei täällä muuten tylsää olis,mut ku ei MIKÄÄN TOIMI!!!!!

Ei niin koskaan ikinä mikään.. Mieskin ilmoitti lähtevänsä lasten kaa apelle saunaan iltapäivällä. jaaa, taas yksin täällä.. Good damn it!! Apelle en lähe ku ei tulla sitten yhtään toimeen.. Vaikka oishan se piristävää tähän tylsyyteen ku kävis vähä tappelemassa..:p

Yhteistyössä