smartum- seteleitä käyttävät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
Oletteko käyttäneet seteleitä muuhun kuin omaan tarkoitukseen kulttuuri/liikuntarientoihin. Ajan takaa että oletteko ostaneet seteleillä esim. lapselle ratsastustuntejauintilippuja jne.

Olen, vaikka se periaatteessa onkin kiellettyä.
Toisaalta on pomo joskus sanonutkin, kun tiennyt minun olevan menossa esim. lasten kanssa teatteriin ilman että lippuja on ollut tarpeeksi, jotta "maksa niillä Smartumeilla sitten loput".

Tapaan myös vuoden lopussa ladata käyttämättä jääneet setelit Esim. Tropiclandian kortille, josta voi käyttää sitten maksuihin myöhemmin. Käytän joskus myös muiden seteleitä tuohon tarkoitukseen, jos heillä en uhkaavat jäädä käyttämättä.
Odotan mielenkiinnolla milloin joku Tuohtunut Kansalainen puuttuu tähän mahdollisuuteen.

Meidän lähiuimahallissa ei seteleillä voi ostaa mitään sarjakortteja. Vain kertalippuja voi maksaa niillä juuri siksi että sarjakortteja voidaan käyttää väärin.
Smartumin setelithän on tarkoitettu työntekijän virkistäytymiseen, ei lasten harrastuksiin.

Meidän lähiuimahallissa ei seteleillä voi ostaa mitään sarjakortteja. Vain kertalippuja voi maksaa niillä juuri siksi että sarjakortteja voidaan käyttää väärin.
Smartumin setelithän on tarkoitettu työntekijän virkistäytymiseen, ei lasten harrastuksiin.

Sama lounareissa. Vaikka en veronalaista tuloa niin periaatteessa niitäkin saisi kai käyttää vain itse ja omiin muoniinsa.
:)

Yhteistyössä