skönt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tjej
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tjej

Vieras
Det var en varm junikväll och jag satt ensam hemma. Min pojkvän var bortrest och skulle komma tillbaka om tre, långa dagar. Jag satt i soffan och flippade mellan tv-kanalerna. Till sist fastanade jag på en kanal som visade porrfilm där en kvinna fick kuk i alla sina hål. Jag satt där alltså ensam, kollade på porr och var kåt som fan.

Mitt i allt hör jag dörrklockan ringa. Jag stiger upp ur soffan och känner hur fittsafterna rinner ner för mina ben. När jag kommit till dörren öppnar jag den och där står två män. Jag frågade vem de var och som svar fick jag att de var från elverket och att de skulle kolla på mina batterier. Kolla på batterier i juni, undrade jag men sade inget. Den ena mannen var kanske 40-50 och det var han som började kolla på min batterier i vardagsrummet. Han lade inte märke till tv:n där knullandet var i fullgång men det gjorde den andra mannen. Han var kanske 20-30 och vältränad. Han stannade vid tv:n och blev där stirrande på rutan där kvinnan kom högljutt. Jag kände hur jag blev kåtare och kåtare och det gjorde den yngre mannen också. Jag stirrade på hans allt mer och mer bultande, kåta kuk. Han märkte mitt stirrande kom fram till mig och utan ett ord satt han sin hand mellan mina ben och kände på min blöta, hungriga fitta. Han tryckte in ett finger och jag stönade av välbehag.

Kåtheten lyste ur hans ögon då han ropade på sin vän. Den andra mannen vid namnet Johan steg uppp från golvet, gick fram till oss och ställde sig bakom mig. Jag kände hur hans kuk mot min rumpa och den blev hårdare och hårdare innanför hans byxor.

Den yngre mannen hade nu tryckt fyra fingrar in i mig och jag var färdig att komma. Det visste han också så han drog ut fingrna, tog fram sin grova, nu nästan blåa kuk smörjde in den i mina safter och stoppade den i min mun, samtidigt sa Johan åt mig att luta lite framåt men jag hade inte hunnit så djupt ner när han redan tog mig bakifrån och ett stort finger smekte min clitta först med mjuka smekningar som gick i samma takt som hans juckande och sen ökade han farten och snart kände jag hur det pulserade och så kom jag i en lång, skön orgasm.

Den yngre mannens kuk var ännu i min mun och jag sög som det var det ända jag kunde. Det tog en lång tid innan han kom och det kändes skönt att få smaka på sperma och jag var blixtsnabbt kåt igen. Johan hade inte ännu fått nog av mig så han lade sig på rygg och befallde mig att lägga mig på honom och det gjorde jag gärna. Hans stora kuk kom långt in i mig och det kändes härligt att känna den både inne i fittan som den samtidigt tryckte mot min clitta vilket fick mig att komma fort igen. När jag kommit tänkte jag stiga av honom men det fick jag inte för Johan hade inte kommit än.

Den yngre mannen tryckte ner mig mot Johan och satte sin, igen kåta kuk vid min trånga analöppning och tryckte in den. Jag skrek av smärta men efter ett tag blev det skönt. Nu hade jag alltså kuk i båda hålen och det kändes skönt.

Jag hade blivit våt igen och nu juckade Johan för fullt. Han tog tag i mina bröst med sina stora händer och tryckte då han fyllde mig med varm sperma och då kom jag också. Den yngre hade knullat mig där bak så länge att han hade kommit två gånger.

Nu låg vi alla tre på golvet svettiga och utmattade. Filmen i tv:n hade tagit slut och en ny hade börjat. I min ögonvrå såg jag hur den yngre mannen närmade sig och efter en stund var han bredvid mig och slickade mig i örat. Jag kände mig inte alls villig att knulla mer men han hade andra tankar.

Han särade på mina ben och tryckte in sig i mig. Johan hade tag om mina händer så jag kunde inte göra motstånd. Nu knullade den yngre mig hårt och jag kände att jag hade blivit kåt igen. Johan släppte mina händer och jag satte mig i den yngres famn och snart sprutade han mig full med sin varma sperma och drog sig snabbt ut ur mig.

Jag hade inte kommit så jag började smeka mig själv och det gjorde Johan kåt. Han lyfte mig upp på soffan och knäböjde sig framför mig och började slicka med först korta, sakta slickningar och sedan fortsatte han till längre hårdare drag. Det var det skönaste som jag någonsin hade upplevt och jag var färdig att komma. Johan steg upp tryckte sig in i mig och snart kom vi samgtidigt i en lång, våldsam orgasm.

När vi låg på soffan ringde min telefon. Jag sprang in i sovrummet och svarade. Efter att jag talat färdigt gick jag ut i vardagsrummet och såg att männen hade gått. Jag lade mig på soffan och somnade naken och nöjd...

Herregud var härligt det måste varit. Tänka sig att du fick två män samtidigt som borrade kuken i dig. Fyllde din fitta till bredden. Kan det vara härligare. Det är ju så emellan att man kan vara ensam hemma ochflippa på kanalerna och sen så fastnar man på nån kanal som visar porr, och vad kåt man blir då. Jag kan nog fårstå dig att det enda du tänkte på vara att knulla. Sådär tänker jag också när jag är allena hemma och kåt som tusan, tankarna bara flyger i luften och tänker på fittor. Kansk borde man byta yrke till nån elektriker eller montör :)

Alkuperäinen kirjoittaja herr:
Herregud var härligt det måste varit. Tänka sig att du fick två män samtidigt som borrade kuken i dig. Fyllde din fitta till bredden. Kan det vara härligare. Det är ju så emellan att man kan vara ensam hemma ochflippa på kanalerna och sen så fastnar man på nån kanal som visar porr, och vad kåt man blir då. Jag kan nog fårstå dig att det enda du tänkte på vara att knulla. Sådär tänker jag också när jag är allena hemma och kåt som tusan, tankarna bara flyger i luften och tänker på fittor. Kansk borde man byta yrke till nån elektriker eller montör :)

Uuhhuh JJ det MÅSTE vara skönt!! hur mycket jag vill dig..oooh.
Jag bara tänkar o tänkar din tjocka kuk.....

Alkuperäinen kirjoittaja när senast?:
Alkuperäinen kirjoittaja herr:

Uuhhuh JJ det MÅSTE vara skönt!! hur mycket jag vill dig..oooh.
Jag bara tänkar o tänkar din tjocka kuk.....

Vittu, kirjoita suomeksi.