Skapparien tai upseerien puolisoita paikalla??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyne

Vieras
Kun miehenne on leireillä, vastaako hän puhelimeen kun soitatte? Soittaako joka päivä kyselläkseen kotikuulumisia? Miten saatte hänet kiinni jos on hätätilanne kotona?

*tuttaa ku äijä o ollut taas maanantaista asti leirillä ja ekaks oli puhelin kiinni. Noh, tänään oli aukassu puhelimen mutta eihän hän toki siihen vastaa eikä soita koskaan takaisin. Kotia tullessa sitte aina sanoo, että ku on niin kiire että ei ehi soittaa. Oon miljoona kertaa sanonu tuosta että mitä jos tulee joku hätätilanne että pitäis saaja äijä kiinni... :/

Ja siis mä en kaipaa mitään jokapäiväsiä lässynlää puheluita mutta kun olis kakskymmentä käytännön asiaa johon pitäis saada kuulla miehenki mielipide, niin eihän sitä saa kiinni. Teen sitte yksin suuret päätökset. Turha sitte marista...

No ei kapiaisen puoliso, mut sellasen lapsi oon =) Kun mun lapsuudessa ei edes ollu noita kännyköitä ni hyvin sitä selvittii ja äiti selvis elämästä vaikka isää ei saanu ihan oikeesti ollenkaan kiinni viikkoon pariin kun leireillä olivat
:D

Mun mieheni on upseeri ja aikalailla leireillä ainakin näin syksysin. Meillä on tapana, että soittaa kerran tai pari päivässä kotiin. Puhelin sillä taitaa aina olla auki, mutta ei ihan aina pääse vastaamaan. Soittaa kyllä takasin kun pystyy. Aika harvoin mä kylläkin sille soittelen...Ei ole onneksi tullut mitään hätätapausta joilloin olisi saatava heti kiinni. En edes tiedä mitä muuta kautta siihen yhteyttä saisin, kun kännykästään jos jotain tulis.

Alkuperäinen kirjoittaja tyyne:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
tekstiviesti.
siinä joko lyhyesti soita tai sitte lisäksi parilla sanalla mitä asia koskee.

no meil ei auta edes tekstiviestit.

no sittenhän se on täysin miehes valinta että teet päätökset ilman että hän saa sanoa mielipidettään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mun mieheni on upseeri ja aikalailla leireillä ainakin näin syksysin. Meillä on tapana, että soittaa kerran tai pari päivässä kotiin. Puhelin sillä taitaa aina olla auki, mutta ei ihan aina pääse vastaamaan. Soittaa kyllä takasin kun pystyy. Aika harvoin mä kylläkin sille soittelen...Ei ole onneksi tullut mitään hätätapausta joilloin olisi saatava heti kiinni. En edes tiedä mitä muuta kautta siihen yhteyttä saisin, kun kännykästään jos jotain tulis.

Okei, eli teidän mies soittaa! Hieno homma.

Mun ei. En edes tiedä miksi. Kuulemma iltasin on aina jotain raportin kirjottamista tms. Nytkin siis oon kuullu viimmesimmäks miehestäni maanantaina. Ärsyttää tällanen... mutta kaiketi ihan turhaan saan ärsyyntyä. tuskinpa tää tilanne miksään tästä muuttuis.

Kun miehenne on leireillä, vastaako hän puhelimeen kun soitatte? Soittaako joka päivä kyselläkseen kotikuulumisia? Miten saatte hänet kiinni jos on hätätilanne kotona?

Kyllä (soitan hälyn ja hän soittaa takaisin kun voi. Yleensä 5 min kuluttua viimeistään. Soitan vain akuuteissa asioissa, en hupipuheluita)
Kyllä
Soitan virkapuhelimeen

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:

Okei, eli teidän mies soittaa! Hieno homma.

Mun ei. En edes tiedä miksi. Kuulemma iltasin on aina jotain raportin kirjottamista tms. Nytkin siis oon kuullu viimmesimmäks miehestäni maanantaina. Ärsyttää tällanen... mutta kaiketi ihan turhaan saan ärsyyntyä. tuskinpa tää tilanne miksään tästä muuttuis.

Kyllähän sillä voi kiire olla ja väsymyskin, jos paljon joutuu valvomaan. Mutta aika pitkä aika kyllä, jos maanantaina viimeksi kerinnyt soittamaan...

Uusimmat

Yhteistyössä