sixpack tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maybee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maybee

Vieras
Haluaisin tietää voisinko saada treenaamalla itselleni sixpackin ja haluaisin kans treenivinkkejä.

Oon siis 13 vuotias tyttö 41kg/147cm
Harrastan 4x viikossa yleisurheilua 2h kerrallaan, 2-3x viikossa käyn lenkillä, välillä kahvakuulaan ja joka toinen viikko käyn laskettelemassa.
Syön muiden mielestä aika vähän ja en syö pikaruokaa, herkkuja yms,, kuin vaan pari kertaa kk.
Urheilun määrää voin toki lisätä ( riippuu tosin lajista ) ja voin tietty kokeilla jotain uuttakin (:

Lihakset ei kasva jollei ne saa ravintoa, eli syödä täytyy treenin ohella. Näkyvä sixpack vaatii kuitenkin samaan aikaan myös alhaisen rasvaprosentin. Tän yhdistelmän tavoittelu on vaikeaa ja vaatii ravitsemusasioiden vankkaa hallintaa. Sanoisinkin, että käytä energiasi tuossa iässä johonkin hauskempaan. Liiku omaksi iloksesi ja kokeile eri lajeja, mutta älä ala pyöriä oman napasi ja ulkonäkösi ympärillä liikaa. Elämästä tulee tylsää, jos sen sisällöksi jämähtää joku vatsalihasten metsästys.

[QUOTE="Minna";27953407]Lihakset ei kasva jollei ne saa ravintoa, eli syödä täytyy treenin ohella. [/QUOTE]

Tarkoitin siis, että muiden mielestä syön liian vähän, mutta itseni mielestä kyllä tarpeeksi.

[QUOTE="Minna";27958252]Monen 13-vuotiaan mielestä ns. prinsessaruokailu on aivan tarpeeksi, joten usko ennemmin muiden mielipidettä. Niukka syöminen on toki yksi keino saada huomiota, mutta sitä pitäisi hakea terveemmillä tavoilla.[/QUOTE]

mm kivaku kerroit ;oo

Moi! Sun painoindeksi on n.19, eli normaali. Syöt normaalin määrän ruokaa ja se on hyvä, jatka samaan malliin!! Ite oon sua kilon kevyempi ja 6cm pidempi, mut saman ikänen. Mul on sixpack ja oon tyttö. Mä sain sen silleen että 4x viikossa fudista ja 1x viikossa ridausta. Teen myös joka ilta 20vatsaa ja 30 punnerrusta, ja sixpack näkyy. Toivon et auttoi ;)

Yhteistyössä