Sivutienestit kotona olevilla

Minulle tarjottiin just mahdollisuutta mennä mukaan verkostomarkkinointiin, jossa voin hyödyntää töelämästä jääneitä yhteyksiä, mutta hieman epäilyttää verkostomarkkinoinnin huonon maineen vuoksi. Onko kellään kokemuksia tästä?
 
Todennäköisesti vain pilaat nuo kontaktit käyttämällä niitä väärin verkostomarkkinoinnissa. Minä ainakaan en katsois hyvällä jos joku entinen kollega tai yhteistyökumppani ottais yhteyttä tullaisessa yhteydessä...
 
Riippuu siitä verkostomarkkinoinnista. Mä olen ollu mukana Herbalifessa - ei ikinä enää! Kotigastronomia olen myynyt kohta 3 vuotta ja en voi kuin suositella! Ei kaikki verkostomarkkinointi ole huono asia missään nimessä.

Kaveriporukassa löytyy Partylitea, Tupperwarea, Amwayta jne ja näistä Amwayta en suosittele kenellekään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Riippuu siitä verkostomarkkinoinnista. Mä olen ollu mukana Herbalifessa - ei ikinä enää! Kotigastronomia olen myynyt kohta 3 vuotta ja en voi kuin suositella! Ei kaikki verkostomarkkinointi ole huono asia missään nimessä.

Kaveriporukassa löytyy Partylitea, Tupperwarea, Amwayta jne ja näistä Amwayta en suosittele kenellekään!
Peesaan kans tuosta Amwaysta, huonoja kokemuksia olen kuullut ja tiedän, joten..
 
Ota ensin selvää mistä firmasta on kysymys, ennenkuin markkinoit sitä kenellekään. Käy ensin itse mukana tapaamisissa sun muissa, ja tee sitten vasta päätös. Onhan noita vaikka mitä, GNLD, Amway, Ecoway, Herbalife, Tupperware, Mary Kay, vaatemyynnit, maustemyynnit jne.
 
Mitä nuo negatiiviset kokemukset ovat olleet?

Sitä yritystä, jota alkaisin edustamaan ei ole mainittukaan vielä ja ihmisillä tuntuu olevan kovasti siitä yrityksestä pahaa sanottavaa, mutta mukana olleilta olen saanut tähän mennessä vain todella hyvää palautetta. Tulot eivät kenties ole olleet mitään huippusuuria ja mukana olo on lopulta lähinnä kuihtunut tai sitten mukana ollaan edelleenkin. Siksi haluankin vielä koluta läpi keskustelupalstoja saadakseni tietää, mistä todella puhutaan.

Mikä tuo Amway oli?
 
Amway on verkostomarkkinointi yritys, jonka kautta saa ostettua itselleen mm. kosmetiikkaa, puhdistustuotteita, kulutustuotteita (kahvi, tee, pasta), vaatteita, laukkuja jne.
Monilla on varmasti huonoa sanottavaa. Se on yritys, jossa eteenpäin päästäkseen on tehtävä töitä. Ei riitä, että ottaa aloituslaukun ja istuu sen päällä sohvalla.
Tiedän ihmisiä yrityksestä, joilla on menestystarina ja vastaavasti niitä, jotka eivät ole saaneet tuloja. Mutta näillä ihmisillä on myös työtavoissaan ollut eroja.
Sama koskee kaikkia muitakin yrityksiä. Tuskin tupperwaremyyjänä saat mitään, jos otat aloituslaukun ja tunget sen jälkeen ne astiat vain kaappiisi.
Monilla keskustelupalstoilla yleensä vielä puhutaan se huono, ja yleensä ihmiset tietää siitä asiasta kaiken, josta ei oikeasti tiedä mitään.
Hanki tietoa suodattaen ja tutustu kiinnostamaasi yritykseen sen järjestämien tapaamisten, seminaarien yms. kautta. Sitä kautta vain saa sen todellisen kuvan.
 

Yhteistyössä