A
aaa
Vieras
Niinpä sitten kävi, että ns. sukulainen (miehen tädin mies) alkoi kyselemään juhlissa heti kättelyssä, että koska me alamme tekemään lapsia (juhlissa oli kaksi vauvaa). Että ei vaan sitä uraa. Minä olin niin tyrmistynyt, että yritin piiloutua miehen selän taakse ja hän sai selitellä, että kyllä sitä ehtii. Järkytyin asiasta vasta jälkeenpäin, sillä tilanne yllätti minut täysin. Mitä helvettiä se kenellekään puolisukulaiselle kuuluu, tuleeko meille lapsia vai ei. Tähän mennessä olemme saaneet olla melko rauhassa (äitini kanssa olen kyllä asiasta puhunut), sillä lähisuvussa on eräs pari, jotka saivat hoidon jälkeen lapsen. Ehkä he sen vuoksi eivät ole kyselleet.
Asia on meillä täysin auki. Pari kertaa olen jo toivonut/luullut tulleeni raskaaksi, mutta se on loppunut tosi lyhyeen. Nytkin on viikko seuraaviin kuukautisiin, jos ne tulevat.
Tekisi mieli vetää jotakuta turpiin. Miksi meitä loukattiin.
Asia on meillä täysin auki. Pari kertaa olen jo toivonut/luullut tulleeni raskaaksi, mutta se on loppunut tosi lyhyeen. Nytkin on viikko seuraaviin kuukautisiin, jos ne tulevat.
Tekisi mieli vetää jotakuta turpiin. Miksi meitä loukattiin.