Sitten joskus, kun mie saan ihan itse päättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
niin mun joulukuuseni koristellaan kynttilöillä ja hopeanauhalla, sekä hopeaisella joulutähdellä.
Ehkä myös hopeisilla "lumihiutaleilla" ja muutamalla punaisella joulusydämellä.

Mutta on se vaan niin mukava katsoa, kun lapset toinen toistaan auttaen, joululauluja laulellen ja kikattaen, käkättäen ja hymyillen laittelevat kuuseen punaisia, hopeaisia ja niin ihania kullanhohtoisia palloja, kultaista nauhaa, tähtivälkettä ja kynttilöitä... ja kultaisen tähden huipulle.
Vaikka tuo kuusi ei mun unelmien kuusi olekkaan, niin on se silti ihana... ja ainakin ilolla ja rakkaudella korosteltu :) :heart:

Ja voi sitä pettymystä, jos joku ei ehikään laittamaan yhtään mitään kun kaikki miljoona koristetta sieltä suunnattomasta pahvilaatikosta onki jo johonki ripustettu sillä aikaa ku ite on ollu jossain, vaikka saunassa. :D

joo on se ihanaa katsoa ku lapset touhuaa kuusen ympärillä! Meijän 3v poika otti serrkupojan kanssa kuusesta KAIKKI koristeet (aikuisten huomaamatta) ja vei meidän huoneen ikkunalaudalle sievään riviin.
olipa niitä sitte mukavaa ku sai koristella kuusen TOISEEN KERTAAN B)

Mulla oli ennen lapsia kauniisti koristeltu kuusi, jossa oli vaan sinistä ja hopeaa. Tuntikaupalla asettelin niitä pallukoita ja köynnöksiä, että olin tyytyväinen.
Nyt oikein päähän koskee pelkkä ajatus siitä että lapset tukkii koko kuusen niillä erivärisillä pallukoilla... Mutta tosiaan, lasten ilo siinä ratkasee, ei äidin visuaalinen silmä :)
Täytyy varmaan alkaa kaivamaan kuusta tuolta vaatehuoneesta....

Yhteistyössä