Sitku äidiksi?

Ei elämän oikeasti pitänyt mennä näin. Mulla on aivan ihana poika, syntynyt 03. Tänään mä heräsin siihen karmeeseen asiaan, että niin ne on vain vuodet vierineet sitku elämänpyörteissä. Herrajestas meikäläinen on jo 36-vuotias eikä pikku kakkosta näy vieläkään. Nyt on hirveä ikäkriisi siitä oonko mä jo liian vanha äidiksi ja toiseksi siksi, että milloin mä saan asiat (lähinnä raha-asiat) järjestymään niin, että voin rauhallisen mielin alkaa yrittämään sitä toista. Vai olisiko tälläisen sitku ihmisen sittenkin parempi jättää kokonaan toisen lapsen yritys... voi itku...ja elämän kevät. Tiedän, että saan taatusti hirveän hyökkäysryöpyn päälleni itsekkyydestäni, mutta näin on vain asiat. Kääk, en edes tajunnut olevani näin "vanha".

no vanhahan et vielä ole, mutta kylmä tosiasia vaan on se et aikaa ei meillä naisilla loputtomasti ole. Onko nyt oikeesti muka asia niin et ei vielä ole kakkoselle se oikea aika, pystytkö elämään sen asian kanssa et jätit asian sitku vaiheeseen. Tee ihmeessä päätös ja elä sen päätöksen kanssa murehtimatta menneitä tai tulevia.

Alkuperäinen kirjoittaja väinötär:
kylmä tosiasia vaan on se et aikaa ei meillä naisilla loputtomasti ole. pystytkö elämään sen asian kanssa et jätit asian sitku vaiheeseen.
Tämän kuin tietäisi, niin viisas olisi. Mulla on aina ollut tarkoitus tehdä toinen lapsi, mut aika on nyt vain päässyt vierähtämään. Olen pyöritellyt sitäkin vaihtoehtoa, että jos tarjoutuisi sijaisperheeksi. Eihän koskaan tiedä suoko Luoja meille toista lasta. Ensimmäistäkin tehtiin pitkään ja hartaasti. :/

Olen miettinyt niin, että jos vain suinkin jaksaisin tekisin töitä puolipäiväisenä, niin saisin raha-asiatkin ehkä joten kuten hallintaan.

täällä myös sitku ihminen.
onnekseni olen saanut miehekseni heti nyt tyypin.
eli mä sitkuttelen asioilla ja kunmies näyttää vihreetä valoo jollekkin niin sitte tapahtuu. jos kaikki jäisi mun mielivaltaani ni meillä ei välttis tapahtuis mitään ikinä....
mä nyt 30v ja se meitin "iltatähti tulossa" muksut 03,07 ja nyt sit 09

toisaalta jos ajattelet nyt noin ni "kaukoajattele" miltä susta tuntuu 14v päästä. harmittaako silloin että elit pikkuakkosen kanssa sitku elämää ja jäi saamatta pikkukakkonen.
elämää on elettävä nyt, ja mieheni sanoja lainaten. jos oltais taloudelliselta pohjalta lapsia tehty ni ei olis yhtään :D

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
"kaukoajattele" miltä susta tuntuu 14v päästä. harmittaako silloin että elit pikkuakkosen kanssa sitku elämää ja jäi saamatta pikkukakkonen. vastaus: HARMITTAA, taatusti.
elämää on elettävä nyt, ja mieheni sanoja lainaten. jos oltais taloudelliselta pohjalta lapsia tehty ni ei olis yhtään :D
Sitäpä minäkin tässä pelkään.

unicorn
Niinpä niin, tutulta kuulostaa. Meillä mies on ollu halukas sen iltatähden tekoon jo varmaan viis vuotta, mutta aina sain sitä vitkuteltua miten milläkin verukkeilla. Itelleni asettelin aikarajoja tyyliin "sitten kun oon 33, sitten kun 35, viimestään 37-vuotiaana..." No, pistipä onneksi luonto asian hoitoon, juniori syntyy alkukesästä ja koko perhe kaksine murkkuikäisineen odotetaan kovasti iltatähden syntymää! Ja ikää on mulla nyt se 36, eli kaiken lisäksi olen vielä aivan aikataulussakin! :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja unicorn:
No, pistipä onneksi luonto asian hoitoon, juniori syntyy alkukesästä ja koko perhe kaksine murkkuikäisineen odotetaan kovasti iltatähden syntymää! Ja ikää on mulla nyt se 36, eli kaiken lisäksi olen vielä aivan aikataulussakin! :LOL:
Onneksi olkoon. :flower: Jossain mieleni sopukoissa toivon, että luonto laittaisi meilläkin asiat kondikseen. Mutta järjellä tiedän, että meikä ei hevillä tule raskaaksi.

unicorn
Luonto tekee mitä luonto lystää, anna sille edes mahdollisuus niin voit ainakin sen suhteen karistaa syyllisyydentunteen hartioiltasi. Ja aivan varmasti raha-asiatkin lutviutuvat, ei tässä olla mitään kroisoksia meilläkään ja kieltämättä on pitänyt öitä valvoa ja murehtia tulevaisuutta kun vanhemmat lapset lähtevät pian opiskelemaan ja muuta, mutta kuten jo aiemmin tuolla joku sanoi niin eipä olisi meilläkään yhtään lasta jos niitä rahan tai sen puutteen takia olisi hankittu. Tsemppiä! :wave:

No jos rahatilanteenne nyt ei aivan maailman huonoin ole, niin ei muuta kuin toista yrittämään vaan. Sanoit "kun saat raha-asiasi järjestymään", onhan sinulla mies kuitenkin? Kyllä kaksi lasta menee rahallisesti melkein siinä kuin yksikin, ainakin jos ovat samaa sukupuolta ja jos sulla on esim. vauvatavarat vielä säästössä.

Yhteistyössä