Sitkeys palkitaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

enga

Aktiivinen jäsen
31.01.2007
2 762
0
36
Eilen laitoin tänne ilmoituksen mun varastetusta pyörästä...

Olen etsinyt pyörää lauantaista lähtien ja tänään sen löysin :D Kävin laittamassa lapun lähikaupan seinälle ja kiersin yläasteen pihalla pyörät läpi tuloksetta.

Minä sain tytön autoon ja olin jo lähdössä peruuttamaan autolla pois ruudusta kun näin jonkun ajavan samanlaisella pyörällä kuin mulla on auton takaa. Otin tytön kainaloon ja menin katsomaan kaupan pyörätelinettä ja BINGO se oli kun olikin mun pyörä :D

Otin heppua joka tulikin pian kaupasta ulos ja mä sanoin sille että tällä pyörällä sinä et tästä lähde koska se on varastettu ja minä omistan sen. Se kertoi ostaneensa pyörän perjantaina joltakin tyypiltä....sille hepulle ei varmaan juolahtanut mieleenkään et se vois olla varastettu jos joku tyyppi vaan kadulla kysyy ostatko tän pyörän....

No vahingosta viisastuneena ostan 2 lukkoa ainakin ja kettinkiä pyörään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Suostuiko ostaja luopumaan fillaristaan helpolla :D

No se kun näki minut istumassa tarakalla niin se oli vähän sen näköinen et häh? mutta ei pistänyt vastaan sanoi että eihän sitä sitten ota jos se on sun. soitin kyllä poliisitkin mutta ne tuli sen verran myöhään et tyyppi hävis näkyvistä

Alkuperäinen kirjoittaja enga:

No se kun näki minut istumassa tarakalla niin se oli vähän sen näköinen et häh? mutta ei pistänyt vastaan sanoi että eihän sitä sitten ota jos se on sun. soitin kyllä poliisitkin mutta ne tuli sen verran myöhään et tyyppi hävis näkyvistä

Aika hyvin, ettei käyny vastaan väittämään... oisko ollu kuitenkin alkuperäinen varas ja keksi vaan omaksi turvakseen sen myynti/osto jutun?

Alkuperäinen kirjoittaja enga:

Aika hyvin, ettei käyny vastaan väittämään... oisko ollu kuitenkin alkuperäinen varas ja keksi vaan omaksi turvakseen sen myynti/osto jutun?

En usko että oli ap varas, meidän alakerrassa asuu teini jolla on kontollaan murto meidän kellariin + joku asuntomurto sekä kauppamurto, eli se on viennyt pyörän ja myynnyt

Yhteistyössä