Itse en käytä sitetitä, en pidä niistä, mutta joskus ku joudun siteeseen turvautumaan, niin käytän Vuokkoset siteitä. Ne ovat halvempia kun Allwayssit ymv. MUTTA ennen kaikkea ostan niitä siksi, että ovat parhaan tuntuisia!
Ja noita saa ihan ohuina...
Juuri nuo Alwayssit ovat _minun_ mielestäni hiostavia ja muovisen tuntuisia... Oletko koittanu asettaa tamponia liukastuvoiteen kanssa? Tiedän erään tuttuni tekevän niin. Hänellä myös niukat menkat, on kertonut että hiukan tamponin asettimen kärkeen riittää... On olemassa myös kesto siteitä (saa ekokaupoista ymv.), jotka ovat ymmärtääkseni puuvillaa tmv ja näin iho ystävällisempiä mitä ns. normaalit siteet. Ja olen myös joskus kuullut, että vaikka aloituksessasi morkkaat normaaleja, ns.""paksuja"" siteitä, kannattaisi ehkä kokeilla niitä... Sillä niissä ei ole se ""muovi"" niin lähellä hautomassa paikkoja kun näissä ""vain 2mm ohuissa""-siteissä... Jonka vuoksi jotkut tykkäävät käyttää niitä, ei tule hiivaakaan ymv. niin helposti.
Itse olen kotona sitäpaitis usein ilman mitään, jos ei ole runsaat menkat (itselläni varmaankin ihan normaalit...) niin voi ihan hyvin olla parikin tuntia ilman mitään suojaa, ja kun tuntee, että verta alkaa valua pihalle, niin pesu käsisuihkulla ja tamponi sisään...