SitäSaaMitäTilaa, vastaisitko? ;) Seksi ja 3v, hiukan ihmetyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
1. Mikä on ovulaatio?
2. Unelmiesi nainen, jos sinä et ole laskuissa?
3. Luettele viisi ehostusvälinettä?
4. Ihanteellinen määrä seksiä viikossa?
5. Mikä on manikyyri/pedikyyri?

1.ovulaatio on soomi
2.no,tootoo,Anni.Minä pussaan Annin kanssa.
3.lapio,kukka,näin paljon työkaluja(kädet levällään)
4.5 kertaa :D
5.kaffa,manikyyrissä piilletään.

Ja vastaaja oli ainut mies,joka tääl on,eli 3v poitsu :D

Oikeasti haluaisin tietää, miten tuon kysymyksen muotoilit 3-vuotiaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarviiko sitä muotoilla jotenkin? Eikö voi kysyä niinkuin tuossa kysytty? Kyllä se seksi-sana vilahtelee esim. meediassa jatkuvasti.

No eiköhän tuo ole ihan pikkuisen eri asia jos esim, tv:ssä kuulee sanan seksi kuinoma ÄITI kysyy pieneltä lapseltä kuinka usein seksiä on viikossa, vai etkö itse huomaa median ja äidin välissä mitään eroa?

No ei 3-vuotiaan pitäisi tietää seksistä vielä mitään! Ja muutkin kysymykset kysyi näemmä ihan oikeassa muodossaan, vastausten mukaan.

Kun tuon kysymyksen ekan kerran luin, ajattelin, että kysynpä esikoiselta, koska mies oli vessassa. Mutta kun luin kysymykset, tajusin sentään olla kysymättä. :headwall:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1017323

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
[

Ööh, miten niin voi?

Ei meillä ainakaan kumpikaan 3-vuotiaana tiennyt, mitä seksi on. Ja mistä sinä tiedät, mites SSMT, on asian kysynyt? Vai selviskö asia jossain vaiheessa ketjua, jos niin meni multa ohi? Ja tuskin 3-vuotias saa traumoja, jos kuulee sana seksi, ovulaatio? Eiköhän lapset saa ihan jostain muusta trumoja....

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[

Ööh, miten niin voi?

Ei meillä ainakaan kumpikaan 3-vuotiaana tiennyt, mitä seksi on. Ja mistä sinä tiedät, mites SSMT, on asian kysynyt? Vai selviskö asia jossain vaiheessa ketjua, jos niin meni multa ohi? Ja tuskin 3-vuotias saa traumoja, jos kuulee sana seksi, ovulaatio? Eiköhän lapset saa ihan jostain muusta trumoja....

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Eli voi kysyä esim. "mikäköhän äidin pillua vaivaa, kun *tähän joku oire*", vois puhua avoimesti kyrvistä sun muista, koska sehän ei ymmärrä. ;)

Ja vittuakos siinä vislailet. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Eli voi kysyä esim. "mikäköhän äidin pillua vaivaa, kun *tähän joku oire*", vois puhua avoimesti kyrvistä sun muista, koska sehän ei ymmärrä. ;)

No, jos sä olet noin juntti, että moista kieltä lastes kuullen käytät, niin ole hyvä vaan. Mä tarkoitin, noita sanoja, mitä tuossa kyselyssä käytettiin, ne tuskin on kovin haitallisia kenellekään?

Ja mä voin vihellellä, ihan miten paljon haluan :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

No, jos sä olet noin juntti, että moista kieltä lastes kuullen käytät, niin ole hyvä vaan. Mä tarkoitin, noita sanoja, mitä tuossa kyselyssä käytettiin, ne tuskin on kovin haitallisia kenellekään?

Ja mä voin vihellellä, ihan miten paljon haluan :whistle: :whistle:

Ei, en käytä lasten kuullen, enkä muutenkaan. Mutta koska lapset eivät ymmärrä, niiden kuullenhan voisi puhua mitä tahansa. Ihmeellistä kyllä, mun mielestä 3v jo ymmärtää paljon. Ja minkään hemmetin 3v:n ei pitäisi kuulla seksistä mitään.

Ei, en käytä lasten kuullen, enkä muutenkaan. Mutta koska lapset eivät ymmärrä, niiden kuullenhan voisi puhua mitä tahansa. Ihmeellistä kyllä, mun mielestä 3v jo ymmärtää paljon. Ja minkään hemmetin 3v:n ei pitäisi kuulla seksistä mitään.

No, ehkä hoidat asian sitten yv:llä...? Miksi tehdä tästä aloitus?

Itse kysymykseen kantaa ottamatta, mites susta viblsp on tullut tuollainen. Aina oot ollut kunnon pahis ja sulta oisin voinu odottaa ssmt-kaltaista vastausta. Maailma on näköjään kääntyny päälaelleen, sun piti olla se uhoava kakara, nyt sit vaadit toisen päätä vadille kun täällä joku on vieny sun roolin. Oon kuvitellu, että sua ei paljon kiinnosta toisten asioihin puuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse kysymykseen kantaa ottamatta, mites susta viblsp on tullut tuollainen. Aina oot ollut kunnon pahis ja sulta oisin voinu odottaa ssmt-kaltaista vastausta. Maailma on näköjään kääntyny päälaelleen, sun piti olla se uhoava kakara, nyt sit vaadit toisen päätä vadille kun täällä joku on vieny sun roolin. Oon kuvitellu, että sua ei paljon kiinnosta toisten asioihin puuttua.

Joidenkin asioiden suhteen olen aika tiukka. En minä enää niin "pahis" ole, olen muuttunut lempeämmäksi monen asian suhteen. :D ;) En vaadi päätä vadille, vaan haluaisin vastauksen. Ymmärrän kyllä, että jokaisessa perheessä on omat tapansa, mutta ei tuo siltikään hyvältä kuulosta.

[
Joidenkin asioiden suhteen olen aika tiukka. En minä enää niin "pahis" ole, olen muuttunut lempeämmäksi monen asian suhteen. :D ;) En vaadi päätä vadille, vaan haluaisin vastauksen. Ymmärrän kyllä, että jokaisessa perheessä on omat tapansa, mutta ei tuo siltikään hyvältä kuulosta.

Otan ja :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Enkä kommentoi tähän enää sen enempää...

Paitsi ei ymmärrä vanhempien riitoja.Valikoiva ymmärrys. :whistle:

Yhteistyössä