tilhi
mutta siinä olisi väärässä niin luullessaan... ihan kamala yö, sai taas rampata huoneessa 10krt yön aikana... ja nyt vähän väsyttäis.. :/
peesaan!Alkuperäinen kirjoittaja kpb:meil ainakin nukkuu parhiten silloin kun on nukkunut hyvät päikkärit.
huh, melko vähäisillä unilla teillä mennään.. toivottavasti alkaa aamut taas venymään, tiedän miten rankkaa on herätä aamuyöstä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja niina22:meillä tyttö jätti päikkärit pois ennen 2vuoden ikää (nyt siis 2v3kk) ja esim.eilen heräsi 4 ja ei silti nukkunut unia päivällä ja nukkumaan meni 21.00 ja nukahti vasta 22.00 ja tänään heräsi taas 07.30.
toivottavasti tää on joku vaihe,että heräilee noin aikasin (4) ollut jo kuukauden ajan :/
Ihan liian vähän unta noin pienelle ja tuntuu rytmitkin olevan pahasti sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:huh, melko vähäisillä unilla teillä mennään.. toivottavasti alkaa aamut taas venymään, tiedän miten rankkaa on herätä aamuyöstä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja niina22:meillä tyttö jätti päikkärit pois ennen 2vuoden ikää (nyt siis 2v3kk) ja esim.eilen heräsi 4 ja ei silti nukkunut unia päivällä ja nukkumaan meni 21.00 ja nukahti vasta 22.00 ja tänään heräsi taas 07.30.
toivottavasti tää on joku vaihe,että heräilee noin aikasin (4) ollut jo kuukauden ajan :/
Rytmit ei kyllä ole sekaisin,nukkumaan on aina mennyt 21.00 ja herää siinä puol 8 aikaan NORMAALISTI AINA,nyt vaan ollut jotain ihme äiti-ikävää ja herää keskellä yötä silittelemään mua!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ihan liian vähän unta noin pienelle ja tuntuu rytmitkin olevan pahasti sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:huh, melko vähäisillä unilla teillä mennään.. toivottavasti alkaa aamut taas venymään, tiedän miten rankkaa on herätä aamuyöstä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja niina22:meillä tyttö jätti päikkärit pois ennen 2vuoden ikää (nyt siis 2v3kk) ja esim.eilen heräsi 4 ja ei silti nukkunut unia päivällä ja nukkumaan meni 21.00 ja nukahti vasta 22.00 ja tänään heräsi taas 07.30.
voiko lapsi jotenkin tajuta että kohta syntyy toinen vauva ja siitä reagoida?Alkuperäinen kirjoittaja niina22:Rytmit ei kyllä ole sekaisin,nukkumaan on aina mennyt 21.00 ja herää siinä puol 8 aikaan NORMAALISTI AINA,nyt vaan ollut jotain ihme äiti-ikävää ja herää keskellä yötä silittelemään mua!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ihan liian vähän unta noin pienelle ja tuntuu rytmitkin olevan pahasti sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:huh, melko vähäisillä unilla teillä mennään.. toivottavasti alkaa aamut taas venymään, tiedän miten rankkaa on herätä aamuyöstä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja niina22:meillä tyttö jätti päikkärit pois ennen 2vuoden ikää (nyt siis 2v3kk) ja esim.eilen heräsi 4 ja ei silti nukkunut unia päivällä ja nukkumaan meni 21.00 ja nukahti vasta 22.00 ja tänään heräsi taas 07.30.
aina nukkunut vähän,mut niin kuulemma mä pienenäkin
Juu, ei meilläkään nukuta juuri yöllä, jos poika ei nuku normaaleja päiväunia. Siksi mielummin herään klo 6 ja annan pojan nukkua päiväunensa (2-4 tuntia).Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:mutta siinä olisi väärässä niin luullessaan... ihan kamala yö, sai taas rampata huoneessa 10krt yön aikana... ja nyt vähän väsyttäis.. :/
poitsu yleensä nukkuu klo 20-06.30 yöunet ja päikkärit sitte on päivästä riippuen 1,5-3 tuntia.. nukkuu tänään varmaan ton 3 tuntia kun meni yö niin huonosti.. huomaan heti jos on liian vähän unta, ei tuota poikaa kestä hetkeäkään sen kiukuttelu ja itkun kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Minnamammma:Tosi pitkiä aikoja teidän muksut pystyy valvomaan! Meillä esikko jätti päikkärit pois 4 vuotiaana (nukkuu 12h yössä) ja kakkonen nukahtaa vaikka ruokapöytään jos ei vie päikkäriaikana sänkyyn (päikkärit 2h ja yöuni 11h).
mie oon samoilla linjoilla, vaikka tuo aikasin herääminen ei todella ole mun juttu.. mut siihenkin tottuuAlkuperäinen kirjoittaja hn:Juu, ei meilläkään nukuta juuri yöllä, jos poika ei nuku normaaleja päiväunia. Siksi mielummin herään klo 6 ja annan pojan nukkua päiväunensa (2-4 tuntia).Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:mutta siinä olisi väärässä niin luullessaan... ihan kamala yö, sai taas rampata huoneessa 10krt yön aikana... ja nyt vähän väsyttäis.. :/
itseasiassa nukkuu paremmin omassa huoneessaan, siirtyi sinne 5kk kun alkoi yöt olemaan mahdottomia, poika heräs kaikkiin ääniin ja mie heräsin kaikkiin pojan ähinöihin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun nukkuu yksin omassa huoneessa, niin ehkä siinä löytyy se syy. Ehkä nukkuis paremmin, jos laitatte lapsen sängyn teidän makkariin.
Näin yleensä meilläkin!Alkuperäinen kirjoittaja äiti:mitä makeimmat päiväunet sen paremmat yöunet!
juu, toki on kaikki lapset yksilöitä ja unentarpeessa erilaisia.. ei ollu mun tarkoitus kirjoittaa aloitusta niiin että siit saa sen kuvan et KAIKKI 2,5v TARVITSEE päikkärit... sorryAlkuperäinen kirjoittaja yksilöitä:Meillä taas nukahtaa heti kun laittaa illalla sänkyyn ja nukkuu hyvin vaikka päikkäreitä ei enää ota ja menee aikaisin nukkumaan.