Sitä sitten oikeesti pitää ootella jännityksellä käykö huonosti vaiko eikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissansilmä

Aktiivinen jäsen
10.06.2005
2 700
0
36
Eilen jo viestittelin kun menkat toista vkoa myöhässä, kotitestit näyttää negaa ja huolissani olen huomannut vihlovaa kipua vasemmalla puolen muutaman päivän. Tänään sitten soitin neuvolaan ja kysyin voisiko siellä tehdä raskaustestin verestä, kun netistä luin että esim: kohdunulkoinen ei näy virtsatestissä, mutta kyllä se kuulema näkyy ja jos testit on negaa niin ei aihetta (oudosta kipuilusta huolimatta) testata verestä. Terkkari sanoi että tuskimpa on mitään aihetta huoleen, kyselin että mites ne menkat -"kyllä ne sitten ajallaan tulee" Siis millon??? Mä vaan oottelen ja kipuilen :( Kai sen sitten huomaa kotona jos on kohdunulkoinen raskaus ja käy huonosti... Oisvat nyt päästänet mut huolistani!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et mene yksityiselle labraan?Pääset muutamalla kympillä huolestasi.

Meillä mitään yksityisiä täällä oo ja toistaiseksi en lähde tunnin ajomatkaan yksityisen perään, tietysti jos kovasti alkaa huolettaa voi olla että lähdenkin, oisin nyt kaivannut neuvolasta sitä tukea ja testiä.

Mä en taas soittais neuvolaan vaikka olis mikä. Käydään lapsen kanssa "pakolliset" käynnit. Parhaan avun saa kun viitsii vähän maksaa vaikkei mitään kroisoksia ollakaan.

Yhteistyössä