Sitä näkyä en saa silmistäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iina_"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iina_"

Vieras
Olen nyt useamman päivän ollut äärettömän ahdistunut ja surullinen kahden vuoden takaisesta tapahtumasta. Olin ystäväni kanssa istumassa iltaa ja seurustelin silloin hänen exänsä kanssa. Olimme miehen kanssa juuri muuttaneet yhteen ja pientä riitaa oli ilmassa, siksi ystävättären kanssa iltaa istuinkin. Ilta sujui mukavasti, lähinnä tästä "yhteisestä" miehestä jutellen, kunnes yhtäkkiä hän soitti miehelle ja sanoi pyytävänsä hänet kanssamme asioita selvittämään.

Mies tuli, ja siinä silmieni edessä, alkoivat nuolemaan, hyväilemään toisiaan, ähkimään.. Se näky, en saanut happea, olin niin järkyttynyt. Hetken touhua katsottuani juoksin makuuhuoneeseen parkuen, huutaen. Mietin vain että lähteekä jo pois.. mutta aikaa kului ennenkuin mies huikkasi jotain solvauksia makuuhuoneen ovelta. Juoksin eteiseen ja tartuin miestä olkapäästä ja kysyin MIKSI?! Hän kaatoi minut maahan ja siihen jäin. Ystäväni ivallisen katseen ehdin nähdä ennenkuin ovi paiskattiin kiinni.

Vaikka kaksi vuotta on kulunut ei aika tunnu näitä haavoja parantava. Onko kellään keinoja miten tuollaiset mielikuvat saisi pois? Olen niin lamaantunut kun kesken naurun voi tuo ajatus tulla mieleeni ja sitten koko päivä onkin pilalla..

Ystävien entisiin, nykyisiin ja tuleviin miehiin ei kosketa.

Mä en oikein tiedä, uskoisinko koko tarinaa. Kuulostaa joltain B-luokan leffalta. Mutta jos tämä nyt on totta, niin eikun terapiaan vaan. 2 vuotta on pitkä aika olla rikki tuollaisen asian takia.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Valitettavasti ei oo mitään keksittyä, kyl varmaan parempaankin kuka tahansa pystyy jos omiaan tähän laittaisi.. mutta turhaanpa tännekään oli purkautua kun vastaanotto on näin tyly. Täydellisiä kiiltokuvaihmisiähän täällä vaan on..

Hmm.. Tämä ei suoraan liity juuri tuohon tilanteeseen, mutta miten ihmeessä päädyit yhteen ystäväsi ex-miehen kanssa? Näppituntumalta ystävän miehen hyvät ja huonot ominaisuudet ovat jo alunperin niin tuttua pässinlihaa, ettei suhdetta ystävän exään pääse vahingossakaan syntymään. Vai eikö kyse ollutkaan oikeasta ystävästä, joka kertoo sulle elämästään lähes kaiken (ja varsinkin ongelmat miehensä kanssa) vaan pelkästä kaverista?

jälkeenpäin ei varmaankaan voi edes puhua kaverista. ystävä sana oli ihan väärä, se täytyy korjata. emme siis hyviä kavereita kummempia ja tiesin miehen vain ulkonäöltä ja osasin yhdistää hänet kaveriin. Olivat siis jo aikoja sitten eronneet ja molemmilla oli ollut jo uusia kumppaneita.

tai mieltäni vaivaa ehkä eniten, miten tälläinen pakkoajatus tulee yhtäkkiä päähän? pystyinhän jatkamaan elämää tämän tapahtuman jälkeen lähes normaalisti, mutta nyt se tapahtuma on vain vallannut enemmän ja enemmän ajatuksia. tämä mielikuva siis häirinnyt muutaman päivän mutta sitäkin raastavammin.

no sä pääsit asiasta ohi silloin jonkunsortin sokkireaktion kautta, ja nyt on tapahtunut jotain, mikä laittaa muistikuvat liikkeelle.

pahoja ihmisiä ovat, sanoisin.

Tuo shokkireaktio-teoria tuntuu kyllä sopivan tilanteeseen. Tuntuu tosin vielä pahemmalta kun muutoinkin mies oli narsistinen eikä hänen tekojaan ulkopuoliset uskoneet, sitten kun olivat itse todistamassa menivät hilljaisiksi. Ehkä haen ammattiapua koska ulkopuoliset antavat näitä "huono romaani"-diagnooseja. Haluaisin nähdä sen päivän kun itse ovat narsistin kanssa yhdessä..

[QUOTE="iina_";26132472]tai mieltäni vaivaa ehkä eniten, miten tälläinen pakkoajatus tulee yhtäkkiä päähän? pystyinhän jatkamaan elämää tämän tapahtuman jälkeen lähes normaalisti, mutta nyt se tapahtuma on vain vallannut enemmän ja enemmän ajatuksia. tämä mielikuva siis häirinnyt muutaman päivän mutta sitäkin raastavammin.[/QUOTE]
Ihmisen mieli on monimutkainen. Jostain syystä joku asia, tapahtuma, tms on ehkä nyt tuonut sulle tuon jutun mieleen?

Kertakaikkisen karmeaahan tuo on, anteeksi että epäilin asian todenperäisyyttä.

Inhottava tilanne :hug: Jättää ihan taatusti ikuisen jäljen.. Minuakin on petetty ja en KOSKAAN pysty sitä unohtamaan ja tulee aina kirpaisemaan sen ajattelu. Mutta ap:lle vinkki tulevaisuuden varalle; Älä KOSKAAN rupea suhteeseen kavereidesi entisten kanssa.. Oikeasti! Siitä ei voi seurata mitään hyvää.

Yhteistyössä