Sisustustarrat!

viima80
toi maailmankartta on sellainen etten itte lähtis tekemään mut suurinosa aikasta helppoja tehdä. voithan leikata ohuesta muovista tai saunapaperista sabluunan ja maalata. ja monimutkaisenkin kuvan saa kopioitua suuremmaksi tekniikalla jolla kuva jaetaan ruutuihin ja samassa suhteessa piirretään ruudukko nyt siis vaikka siihen seinälle ja ruutu kerrallaan piirretään se kuva.

onnea askarteluun!!
 
triplatii
Me tilasimme viime kesänä kotiin art4u.fi kaupasta ja oli kyllä tosi helppo tapa tehdä täysin uudenlainen olohuoneen seinä. Pohjamaalasimme seinän suklaanruskeaksi ja laitoimme siihen sellaisen valkoisen lehtikuvion (iso). Itseltä ei kyllä tuo askartelupuoli suju siihen malliin että olisin viitsinyt lähteä kokeilemaan sabluunalla - niistä jää aina sellainen rosoinen reuna. Olemme olleet todella tyytyväisiä tarraan - nyt on pikkuinen tulossa ja ajattelin tilata jonkun tekstin vaavin huoneeseen...mielessä on tuutulaulun sanat...
 
vierailija
Me tilattiin keittiöön sellanen suklaanruskea tarra jossa on suklaa moussen ohje kauniilla kirjaimilla... Sen tekeminen sabluunalla olis ollut yhtä tuskaa, mutta kysäisin tuosta zocca.fi kaupasta, ja niillä sai myös teetettyä tekstitarroja. Hinta ei tule siellä tollein kun art4u kaupassa, vaan ne antaa sitten koko tekstistä tarjouksen, ja tämä tuli kyllä siellä paljon halvemmaksi. Kannattaa kysellä tekevätkö muutakin.
 
Sisustaja
Minä aion tehdä itse ainakin makuuhuoneen seinään itse tarran ja nimenomaan kontaktimuovista leikaten. Kiva "kuulla", että jollakin muullakin on ollut sama idea.
 
"vierailija"
Tuli tilattua täältä http://designskins.fi/ keittiönkaapin oveen sisustustarra ja on kyllä aivan huikea! Mielestäni hinta on laatuun nähden kohtuuden rajoissa.
 

Yhteistyössä