Sisustussilmää omaavat, tarviin teidän apuanne kylppärin suunnitteluun!!

16.05.2011
108
0
16
Aargh, mulla menee hermot kun en osaa! Siis en keksi millaiset värit länttään kylppäriin ja millaiset laatat vaiko eikö laattoja vai mitä helkkaria!
Lattian tiedän, siitä tulee musta-valkoruudullinen laattalattia. Kalusteet ovat valkoiset, paitsi allaskaappi joka on turkoosi (semmoinen vanha komuutikaappi).
Minkä väriset seinät mä laittaisin? Ja laattaa vai mitä? Meille ei tule ollenkan suihkukaappia, vaan vain amme jossa suihku, eli kokonaan puisia seiniä ei voi laittaa.
Samassa tilassa on myös wc.
Idiksiä,vinkkejä ja ehdotuksia otetaan vastaan!!! :)

Ehdotan seiniin samantyyppisiä valkoisia laattoja kuin lattiassa (jos lattialaatat ovat matat, niin matat seinälaatatkin jne). Ruudullinen lattia ja turkoosi komuuttikaappi ovat aika voimakkaita elementtejä, joten ei kannata ylisisustaa seiniä.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
[QUOTE="vieras";24271276]Ehdotan seiniin samantyyppisiä valkoisia laattoja kuin lattiassa (jos lattialaatat ovat matat, niin matat seinälaatatkin jne). Ruudullinen lattia ja turkoosi komuuttikaappi ovat aika voimakkaita elementtejä, joten ei kannata ylisisustaa seiniä.[/QUOTE]

Joo mä mietinkin sitä, että aika simppeliä saa olla. Meneeköhän ihan liian tylsäksi, jos seinät laitetaan ihan vaan valkeiksi? Vai olisiko hölmön näköistä jos seinien alaosa olisi tumman harmaata laattaa ja yläosa valkoista? Siinä valissä yksivärinen (musta) boordilaatoitus.

Laittasin isoa valkoista laattaa seinii ja sitten allaskaapin turkoosia mosaiikkilaattaa hiukan piristämään.. esim joku raita ja "boordi"tyyppisesti. Mut ei sitäkää liikaa..

Turkoosia en halua seiniin. Aikalailla mustavalkoista sais olla. Kävin kattelee kuvia tuossa niin sellaiset seinät näytti ihan kivoilta, missä oli valkoiset laatat ja ylhäällä meni mustalla koristeboordilaatoitus. Katto oli musta myös.

Ajattelin just sua, ap :D Meinasin tehdä aloituksen, että joko talonne valmistuu. Olis ollut kiva nähdä valmiimpia kuvia, esim. keittiöstä. Etkö sä joitakin kuukausia sitten laittanut tänne niitä keskeneräisiä kuvia? Ota uusia kuvia! :)

Kyllä, olen utelias =)

Ajattelin just sua, ap :D Meinasin tehdä aloituksen, että joko talonne valmistuu. Olis ollut kiva nähdä valmiimpia kuvia, esim. keittiöstä. Etkö sä joitakin kuukausia sitten laittanut tänne niitä keskeneräisiä kuvia? Ota uusia kuvia! :)

Kyllä, olen utelias =)

En oo ikinä laittanu tänne yhtään kuvaa niin että sekoitat mut varmaan johonkin toiseen :)

Yhteistyössä