Sisustusjuttua olkkariin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Meillä on päävärinä ruskea... sohva ja huonekalut jne... Nyt on ollut tuollanen ruske-beige-tiilenpunainen nukkamatto ja kesän oli beiget verhot ja nyt vaihtaisin tiilenpunaiset.

Mutta haluan vaihtaa väriä syksyksi :whistle:

Mietin tätä mattoa?

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=459260&shopId=10008&findPath=true&compartmentId=10063&categoryId=10508&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#

Mutta minkä väriset verhot? Sohvatyynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Mä en oikein osaa kuvitella noiden verhojen kanssa tuota mattoa. Mä laittaisin limen väriset verhot =)

Siis minkä verhon kanssa tuota mattoa??

siis enhän mä nyt ole jättämässä nuista vanhoista verhoista kumpiakaan tuon uuden maton kanssa... Vaan siis hakusessa on nyt uus matto, verhot ja tyynyt.

No sehän riippuu ihan siitä, minkä värin sinä matosta haluat ottaa. Itse en ottaisi limeä syksyksi, vaan jättäisin sen sitten kevään väriksi. Tyynyt taas voi olla useamman värisiä. Toivottavasti teillä ei ole kotieläimiä. On sen verran halpa matto, että tuskin pysyy hyvänä pitkään, jos sille tulee paljon kulutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Mä en oikein osaa kuvitella noiden verhojen kanssa tuota mattoa. Mä laittaisin limen väriset verhot =)

siis enhän mä nyt ole jättämässä nuista vanhoista verhoista kumpiakaan tuon uuden maton kanssa... Vaan siis hakusessa on nyt uus matto, verhot ja tyynyt.

Ai, mä ymmärsin tuosta ekasta viestistä, että nyt vaihdat tiilenpunaiset verhot beigen tilalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sehän riippuu ihan siitä, minkä värin sinä matosta haluat ottaa. Itse en ottaisi limeä syksyksi, vaan jättäisin sen sitten kevään väriksi. Tyynyt taas voi olla useamman värisiä. Toivottavasti teillä ei ole kotieläimiä. On sen verran halpa matto, että tuskin pysyy hyvänä pitkään, jos sille tulee paljon kulutusta.

No niin riippuu. En mäkään limeä kyllä ottais... ja mietin muutenkin että onko toi matto liian kesäinen? Kun jotenkin näin syksyntullen kaipaa tunnelmaa maanläheisistä väreistä. Vaikeeta on :whistle:

Jotain uutta haluisin, mutta tiedä sitten mitä...

Ai, mä ymmärsin tuosta ekasta viestistä, että nyt vaihdat tiilenpunaiset verhot beigen tilalle :D

Siis kesän oli beiget ja nyt ois taas aika vaihtaa noi tiilenpunaiset... mutta haluisin kuitenkin vaihtaa koko ilmeen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
No verhojen väriksi joku noista maton väreistä. Jos ei limeä niin sitten vaikka vaaleansininen.

Juu ei :/ Unohdetaan toi matto. Ehkä keväällä sitten.

Niin, talvella kyllä kaipaa lämpimämpiä värejä.

Niin on. Mutta jos olis toi "vanha" matto... ei siihen oikeen väriä tuovia värejä ole kuin tuo tiilenpunainen..

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Nythän sulla on syksyiset värit. Tuo ihanan värinen matto netanttilassa on sitten taas kevään väriä ;) Siihen beiget verhot ja turkoosin värisiä tyynyjä sohvalle.

Niin on, mä tiedän :) Haluisin vaan niin jotain uutta... Ehkä mä ostan vaan sohvatyynyjä :)

Tääki matto ois kyllä ihana

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=403235&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10063&categoryId=10508

vaikka metsän vihreillä verhoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Nythän sulla on syksyiset värit. Tuo ihanan värinen matto netanttilassa on sitten taas kevään väriä ;) Siihen beiget verhot ja turkoosin värisiä tyynyjä sohvalle.

Niin on, mä tiedän :) Haluisin vaan niin jotain uutta... Ehkä mä ostan vaan sohvatyynyjä :)

Tääki matto ois kyllä ihana

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=403235&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10063&categoryId=10508

vaikka metsän vihreillä verhoilla.

Tuo matto ON hieno. Monikäyttöinen väriensä puolestakin.

Yhteistyössä