Sisustusihmiset, tai kuka vaan kenellä on värisilmää. ehdottakaa värejä meille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Eli olkkariin pitäisi saada verhot vaihdettua, ja miehen kanssa meillä on vääntöä väreistä, kumpikaan ei pidä toisen ehdotuksesta :D
Meillä on siis keskiharmaa sohva, ja harmaat matot. aavistuksen sohvaa vaaleammat. Periaatteessa helppo niihin olisi yhdistää jotain, mutta mun mielestä oman ongelman tuo puun väriset puolipaneelit, ja (rumat) valkoiset vaaleansini-puna pilkulliset tapetit. Tällä hetkellä on olkkarissa on vaaleanvihreät verhot, mutta ne nyt ei sinne sovi ainakaan.

Idoita? Itse tykkäisin laittaa verhot joissa on jotain värikkäitä kuvioita, päävärinä tumman violetti/luumu. Mies taas tahtoisi turkoosia.

No, mulla ei välttämättä erityisemmin silmää ole, mutta mielestäni verhoista pitäisi löytyä tapetin värejä tai toista niistä. Esim. valkoiset/harmaat verhot tapetista löytyvällä punaisella/sinisellä kuviolla.

Onko tapetin värit räiketä tai onko ne pilkut isoja, siis erottuuko väri/kuvi hyvin kaukaa katsottuna? Mä laittaisin lahdet verhot niin että ulkoreunaan tulisi tummanharmaata ja sen viereen esim. se luumu tai pinkki.

Mä tykkään aika räikeistä valinnoista :)

verhot.jpg

Se verhojen väri haetaan sohvista, kun ne ilmeisesti on parasta siinä tilassa. Eli harmaat verkkoverhot eteen ja kuultavaa, luonnollisen väristä verhoa taakse, osittain sivuille jatkuen. Esim. Kodin Anttila myy Vallillan verkkoverhoa.

mä itse vaan jotenkin vierastan vaaleita sävyjä, huomaan sen nyt kun sain nuo vaaleanvihreät verhot paikalleen. Tykkään voimakkaista sävyistä, mutta silti pitäis olla värikästä, ettei ole tunkkaista tai synkkää.

Mutta tää mun värisilmä vaan on niin olematon :D

Uusimmat

Yhteistyössä