Sisustusasiaa! Mielipiteitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Toiseen huoneeseen, jossa ei nuku ketään on tulossa vieraita varten rautainen sohvasänky. Verhona on ikeasta ostettu kangas jossa on pupuja ja kettuja yms. Eli siis lastenverho. Väreinä pinkki ja lime.
Ajattelin ensin että tapetoin huoneen päätyseinän, siis sen seinän jolle rautasänky sijoitetaan, tällä tapetilla:

http://www.pikkuriikki.fi/images/23072010091541_pinkki_teksti_big.jpg

mutta sitten tulin ajatelleeksi että pieni prinsessa tuskin siellä vielä vuoteen, pariin nukkuu niin pitäisikö maalata takaseinä jollakin limellä ja tehdä rautasängyn yläpuolelle tästä kankaasta taulu:

(linkki toisessa viestissä)

kumpi ehdotus saa kannatusta?

lisäksi olisi tulossa pyöreä ryijymatto, väriä ei vielä tiedä sekä jokin lipasto tai lelulaatikko. Ikean Malm harkinnassa..
Haluaisin myös Ikean PS Lömsk tuolin mutta en tiedä..
Eero Aarnion valkoinen Puppy ois kans kiva :)

http://www.marimekko.fi/FI/sisustus/kankaat/teresamoorhouse/kesa2010/satumaa_360.htm
eli tää kangas.

oon haaveillu tästä taulun tekeväni mut jos tapetoin nii ei sinnepieneen huoneeseen sit oikee sovi..

Vähän värikästä, koristeellista ja pinkkiä mun makuun, joten en ole paras kommentoimaan... mutta ehdottomasti kuitenkin se lime seinä mieluummin kuin tuo ällöpinkki tapetti. Lastenhuone siis tulevaisuudessa, mutta nyt vierashuone käytössä toistaiseksi?

Onko tytön lastenhuoneen pakko olla niin alleviivaavan pinkki?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän värikästä, koristeellista ja pinkkiä mun makuun, joten en ole paras kommentoimaan... mutta ehdottomasti kuitenkin se lime seinä mieluummin kuin tuo ällöpinkki tapetti. Lastenhuone siis tulevaisuudessa, mutta nyt vierashuone käytössä toistaiseksi?

Onko tytön lastenhuoneen pakko olla niin alleviivaavan pinkki?

Ei toki, satun vain pitämään pinkistä väristä. Samoin kuin limestäkin.
Jos lempivärini olisi vaikka turkoosi niin toki huonekin olisi sitä. Tai vihreä. Mutta koska pinkki ja vaaleanpunainen sattuu minua miellyttämään niin käytän sitä, limenvärisillä ja punaisilla tehosteilla.

Uusimmat

Yhteistyössä