sisustus apuja tarvittais !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
ollaan kohtapuoliin muuttamassa ja nyt olis uus kattolamppu makkariin hakusessa..ja joku matto
ikean malm-sarjaa tulis olemaan sängyn runko,tumman ruskeen väristä.
kaapinovet on valkoset,samoin seinät.
joku näyttävä kattolamppu ja matto olis kiva..
makkarin lattia harmaata muovimattoa ja haluisin sen peittää.

Laittakaa vaikka kuvia tai jotain mikä teijän mielestä olis kiva ja näyttävä..oma pää lyö tyhjää vaikka miten kattelisin esim ikean sivuja..

musta ryijymatot on ihanat makkariin, meil on sellainen kruununtyylinen valaisin makkarissa kun muuten on tosi moderni sisustus, se toimii katseen vangitsijana ja tuo ripauksen ylellisyyttä.
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=233657&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10008&compartmentId=10064&categoryId=10498

Meillä on makkarin lamppu kuin tuo mimosan äipän linkittämä, mutta pelkistetynpi. Mattoja ei ole ollenkaan, mutta jos olisi niin sitä sellaista helposti puhdistettavaa karvamattoa (mitä lieneekään, sellainen hapsuinen) ja sävyksi sama, minkä lamppuun valitsette. Se on sitten siinä. ;)

ihana :heart:
mieskin tykkäs.ensimmäinen yhteinen asunto niin että mieskin osallistuu sisustaamiseen..sillon kun muutti mun luo niin toi vaan vaatteensa..jännittää vähän että minkälainen sisustusmaku sieltä putkahtaa esiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ihana :heart:
mieskin tykkäs.ensimmäinen yhteinen asunto niin että mieskin osallistuu sisustaamiseen..sillon kun muutti mun luo niin toi vaan vaatteensa..jännittää vähän että minkälainen sisustusmaku sieltä putkahtaa esiin :D

meillä oli sama tämän asunnon kanssa. Onneksi ollaan niin yksissä tuumin kaikesta oltu: vanhaa, ruskeaa, valkoista ja kruunuja. Mattoja ei ole, ehkä olkkariin nyt hankitaan pöydän alle, mutta muuten ei: kivat laminaatit, ja mä olen laiska siivoamaan joten mitä niitä hankkimaan. Eteisessä on matto tosin, ja neitin huoneessa kun leikkii siellä lattialla, mutta yhteisissä tiloissa ei.

Makkariin kun halusin mummon aikaset tapetit, ei tarvinnut miestä edes niihin lämmitellä vaan oli messissä heti. :D

meillä kans on siinä mielessä yhtenevät mielipiteet asioista että kumpikin tykkää pelkistetystä tyylistä ilman hirveetä hörhellystä..eikä kumpikaan keräile mitään pikkutilpehööriä,onneks kun muuten olis hirvee pökyjen pyyhkiminen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
meillä kans on siinä mielessä yhtenevät mielipiteet asioista että kumpikin tykkää pelkistetystä tyylistä ilman hirveetä hörhellystä..eikä kumpikaan keräile mitään pikkutilpehööriä,onneks kun muuten olis hirvee pökyjen pyyhkiminen :laugh:

Niinpä, mä inhoon kanssa kaiken maailman koriste-esineitä ja systeemejä. *puistattaa* Ikävä kyllä, vanhat sukulaiset ei käsitä meidän mieltymystämme tässä suhteessa... :whistle: