Sisustuksesta

Minulla on semmonen ongelma, etten löydä omaa tyyliäni sisustuksessa. Ailahtelen ja yhtenä päivänä hankin kaikkea vaaleanpunaista ja yhtenä ruskeaa...Ja rakastan antiikkia ja vanhanajan tyyliä, toisaalta itämaista...Meillä on ollut "ikeakoti", ja nyt olen ihan kyllästynyt tähän tyyliin. En tiedä mikä sekasotku siitä tulee, kun haluaisi yhdistää tyylimieltymyksiä, mutta haluaisin juuri semmosen selkeästi jotain tyyliä-kodin.
Mites muilla, oletteko löytäneet oman tyylin? Miten selviätte, kun yhtenä päivänä haluaa toista ja sitten toista?
Jos joku jotain tästä ymmärsi, apua kaivataan/kokemuksia...

Mulla piirtyi ihana kuva tuosta sun kuvailusta, kaikki sopii yhteen... Tummanruskeaa isoa antiikkistä sisustusta, verhoilut vaaleanpuna/ruskea raitaa (eri paksuisia raitoja), lattiatyynyjä em. väreistä, kynttilöitä matalille pöydille vaaleanpunaisissa kuvuissa jne jne.

Oletko huomannut että vaaleanpunainen tai vaaleansininen sopíi tosi hyvin tummanruskean kanssa? Se raikastaa raskasta ilmettä.

Kun saat mielikuvasti toteutettua niin ei sitä tee heti mieli tuhota, eli älä pelkää päättämättömyyttä. Sisustella voit vaikka huone kerrallaan :D

satu-äiti
Ihanaa, että on olemassa myös muita sisustuksen suhteen mieltään muuttavia kuin minä. Tänään tuli Ikean kuvasto, jota olen enempi kuola valuen selaillut. "haluun tuon ja tuon ja tuon ja..." Onneks ei ole rahaa muuta kuin haaveostoksille.

Sisustuksessa kulloisenkin tyyli-ailahtelun voi helposti ja edullisesti tehdä verhoilla, koriste-esineillä, tyynyillä ja matoilla. Mattoa lukuunottamatta nuo on halpoja piristyksiä, jotka voi heivata kaappiin odottamaan seuraavaa "vaaleanpunaista kautta". Itse näin syksyn tullen haluaisin kovasti erisävyisiä ruskeita, vihreitä, pehmoisia materiaaleja, joista voi rakentaa oman pehmeän pesän kynttilän loisteessa kun illat pimenevät.

Jos haluat vain selkeästi jonkin tietyyn tyylin, niin mikäpä estää sisustamasta eri huoneita eri tyyleillä. Olohuone apanilaista, makuuhuone romanttisen vaaleanpunaista ja valkoista, keittiö antiikkista... Ikean huonekaluilla varmasti onnistuu...

Yhteistyössä