Sisustakaa makkarinne uudestaan !!!!

Minä voin aloitella..
ensin haluasin tämmöisen päiväpeiton



plus sitten tuosta kuvassa tuo lattialla oleva tyyny joita tulis pari...ja sit pari tuota pienempää tyyny mallia molemmat siis tupsuilla.

sit mä haluisin pari valoleiccin valaisinta..
punaista sylinterivalaisinta toisen koko 45cm ja toisen 35

verhot sitten jukka rintalan ritarinkukka musta-hopea silkki


matto, yöpöydät, sängyn pääty ja sit se laatikko homma sinne sängyn jalkopäähän pitäis vielä miettiä mut tästä se lähtis

 
no
mun makkari sais olla paljon isompi niin sais sinne sellasen ihanan divaani-lukunurkkauksenkin...ja käynti parvekkeelle. Sen mä kyllä saan syksyn aikana kun muutetaan yläkerran yhteen makkariin.
 
nalkuttava talonmies
mä haluaisin aarnion tuplakuplan, mutta en ole varma olisiko se hyvä yövalo.

Ja ehkä yhteen seinään värikäs tapetti. Mutta mikä ihme sopisi huoneeseen jossa on kolme eri levyistä ovea. Ne ainakin pitäisi maalata tapettiin sopivaksi...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
mä haluaisin aarnion tuplakuplan, mutta en ole varma olisiko se hyvä yövalo.

Ja ehkä yhteen seinään värikäs tapetti. Mutta mikä ihme sopisi huoneeseen jossa on kolme eri levyistä ovea. Ne ainakin pitäisi maalata tapettiin sopivaksi...
Oven voi myös tapetoida
 
Pikka
Miten mä sisustan mein makkarin, kun onn niin pieni ja hankala, sänky mahtuu tasan yhdenlailla sinne, eili pääty ikkunan alle, pitkän seinän viereen että toiselle puolelle jää 30 cm tilaa kävellä. päädyssä on just tilaa vastakkaisella seinällä lipastolle, ja taasen n. metrin kävelytila ja ovi siinä lipaston ja sängyn välissä. Ongelma on tuo pitkä sinä sängyn vieressä, mitä kivaa siihen?
 

Yhteistyössä