siskoni jätti vauvansa meille!kirje oli mukana.mitä teen????

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
vauva 6kk oli täällä kun tultiin töistä,oli turvaistuimessa.ei ole ollut kauan ilmeisesti koska heräili kun tultiin.mukana kirje jossa siskoni kertoo lähteneensä "muillemaille"ei kuulemma ole äitityyppiä eikä jaksa.oli kirjoittanut jopa "valtakirjana " että olemme tästä lähtien hänen huoltjiaan...
mukana oli pullot,vaipat jne...olemme syöttäneet jne..nyt vauva nukkuu,nyt siis vasta tajusin että jotain ilmeisesti pitää tehdä mutta MITÄ?
siis sisko päättänyt että olemme parempia huoltajia mutta mitä nyt?
kirjeessä lukee että turha etsiä koska on järjestänyt niijn????
mitä nyt?
meillä kaksi lasta 3v ja 5v...
 
vastaan jos ei sittenkään ole provo
Ota yhteys sosiaaliviranomaisiin (vaikka lastenvalvojaan). Neuvovat, kuinka edetä asiassa. Siis byrokratiassa. Yrittäkää saada lapsen huoltajuus, jos haluatte lapsen kasvattaa. Sen saaminen ei oo automaatio.
 
UGH
Jos näin on, ni otatte lapsen kotiinne ja annatte sille perheen.

Eräällä tutullani kävi suurinpiirtein noin 15v sitten. Olivat ko lapsen kummivanhempia. Sittemmin lapsen äiti kuoli huumeiden yliannostukseen, kamala sanoa, mutta hyvä niin.

Lapsi on aina ollut perheessa kuin aito perheenjäsen. Vaikeita asioita, mutta näihinkin on vain yksi oikea ratkaisu.

Voimia teille!!
 
hätä
niin siis siskolle soitettu sata kertaa muttei vastaa,puhelin päällä kyllä.isästä ei tietoa.
mä ajattelin heti et jos soitan poliisit tai jotain niin vie tytön pois kokonaan!
onko kellään kokemusta et voiko viranomaiset viedä pois noin vaan???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hätä :
niin siis siskolle soitettu sata kertaa muttei vastaa,puhelin päällä kyllä.isästä ei tietoa.
mä ajattelin heti et jos soitan poliisit tai jotain niin vie tytön pois kokonaan!
onko kellään kokemusta et voiko viranomaiset viedä pois noin vaan???
Voi viedä. Ja luultavasti vievätkin. Älä soita poliisille, vaan soita sosiaaliviranomaisille. Sitten maanantaina, kun näet tuleeko sisko sittenkin takaisin katuvana.
 
sori vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hätä :
niin siis siskolle soitettu sata kertaa muttei vastaa,puhelin päällä kyllä.isästä ei tietoa.
mä ajattelin heti et jos soitan poliisit tai jotain niin vie tytön pois kokonaan!
onko kellään kokemusta et voiko viranomaiset viedä pois noin vaan???
Voi viedä. Ja luultavasti vievätkin. Älä soita poliisille, vaan soita sosiaaliviranomaisille. Sitten maanantaina, kun näet tuleeko sisko sittenkin takaisin katuvana.
vois toivoa että ei tulisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
vauva 6kk oli täällä kun tultiin töistä,oli turvaistuimessa.ei ole ollut kauan ilmeisesti koska heräili kun tultiin.mukana kirje jossa siskoni kertoo lähteneensä "muillemaille"ei kuulemma ole äitityyppiä eikä jaksa.oli kirjoittanut jopa "valtakirjana " että olemme tästä lähtien hänen huoltjiaan...
mukana oli pullot,vaipat jne...olemme syöttäneet jne..nyt vauva nukkuu,nyt siis vasta tajusin että jotain ilmeisesti pitää tehdä mutta MITÄ?
siis sisko päättänyt että olemme parempia huoltajia mutta mitä nyt?
kirjeessä lukee että turha etsiä koska on järjestänyt niijn????
mitä nyt?
meillä kaksi lasta 3v ja 5v...
Et sitten parempaa PORVOOTA KEKSINYA?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hätä :
niin siis siskolle soitettu sata kertaa muttei vastaa,puhelin päällä kyllä.isästä ei tietoa.
mä ajattelin heti et jos soitan poliisit tai jotain niin vie tytön pois kokonaan!
onko kellään kokemusta et voiko viranomaiset viedä pois noin vaan???
Voi viedä. Ja luultavasti vievätkin. Älä soita poliisille, vaan soita sosiaaliviranomaisille. Sitten maanantaina, kun näet tuleeko sisko sittenkin takaisin katuvana.
vois toivoa että ei tulisi.
Miksi? Eihän tämä ap kertomut mitään siskostaan. Ehkä häneen on iskenyt vaan joku masennus, joita äideillä monesti esiintyy. Niihin saa apua.
 
hätä
kirje oli sitä luokkaa et ei tuu..masennus taustalla.mä en vaan tiedä miten jaksaisin itse taistella jos pitäis taistella lapsesta!
mä olin synnytyksessäkin mukana ja muutenkin ja siksi lapsi on mulle hirvittävän rakas,sen takia mua hirvittää ilmottaa jos lasta sitten pompotellaan pitkin poikin!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hätä:
kirje oli sitä luokkaa et ei tuu..masennus taustalla.mä en vaan tiedä miten jaksaisin itse taistella jos pitäis taistella lapsesta!
mä olin synnytyksessäkin mukana ja muutenkin ja siksi lapsi on mulle hirvittävän rakas,sen takia mua hirvittää ilmottaa jos lasta sitten pompotellaan pitkin poikin!!!
Pakko sun on ilmoittaa. Oot itse pulassa, jos et ilmoita. Ja pompottelua luultavasti seuraa, mutta kestät sen.
 

Yhteistyössä