Sisko (vartooja) käski ilmoitella

että on nyt siellä päivystyksessä ja tippaan joutu taas. Labrat ottavat. Mahdollisesti joutuu sinne taas yöksi jäämään.
Toivottavasti tällä kertaa selviäisi jotain enemmän.

Ja taas tähän ketjuun liittyen http://kaksplus.fi/keskustelu/t1298263#m14308329

Ilmoittelen taas enemmän kun tiedän jotain. Kärsivällisyyttä palstalaiset ;) Kyl mä heti vinkkaan ku jotain kuulen :)

Noniin, vähän tietoa. crp 50 ja jokin muukin oli hiukan kohollaan, mutta eihän se muista että mikä :D
Yöksi joutuu sinne jäämään. Lääkäri laittaa hänet vielä kirurgin kateltavaksi/jututeltavaksi. Lääkäri vihjas tähystyksen mahdollisuutta.

Tänään tuskin saan enepää tietoa. Tai jos saan niin luen vasta huomenna koska lähden jonkin ajan päästä unille :)

Huomenta :wave:

Olivat eilen ottaneet keuhko ja mahakuvat, niistä ei löytyny mitään. Sisätautilääkäri kävi hänen luonaan pikkasen ennen kahta ja määräs hänet vatsan viipalekuviin.
Just tuli viestiä että taas on otettu verikokeita ja oottelee sitä viipalekuvausta. Aamupala oli kuulemma toooosi hyvää, Niin kauan ku se sisällä pysy :/ Puolen neljän aikaan hänet siirrettiin ihan osastolle ---> pääs pehmeämpään sänkyyn :D =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä Vartoojalla on?
Luin jotain Nexiumista, ja sitä täällä popsin itsekin. Mietin että kuinkahan terveellistä sitäkään on pitkään syödä?
korventaa tuosta rinnasta eikä meinaa kunnolla saada henkeä. Mikään ruoka ei sisällä pysy..
Voiku minun on niin vaikea selittää :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä Vartoojalla on?
Luin jotain Nexiumista, ja sitä täällä popsin itsekin. Mietin että kuinkahan terveellistä sitäkään on pitkään syödä?
korventaa tuosta rinnasta eikä meinaa kunnolla saada henkeä. Mikään ruoka ei sisällä pysy..
Voiku minun on niin vaikea selittää :ashamed:
Refluksitauti varmaankin. Närästys on ihan hirveä "tauti", olkaa onnellisia ketä ei ole koskaan närästänyt.

Tsemppiä Siskolle!

Ei mulla taas kovin kummosia uutia ole, mutta ajattelin ilmoittaa että pariksi päiväksi vartooja joutuu tarkkailuun jäämään. Äsken toisen siskon kanssa käytiin häntä katsomassa/viemässä tavaroita ja hän kertoi että tänään pysynyt sisällä vain kahvi ja pulla. Päivällä oli ihan ok olo eikä ole tuohon rinnan kohdalle sattunut. Mutta nyt illalla on taas ruennut sattumaan :(

Et ei mulla muuta :D :wave:

Yhteistyössä