Sisko tahtoisin jäädä -elokuva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leffailta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leffailta

Vieras
Minkä ikäinen voi tuon elokuvan katsoa? Meinaan että sisältääkö jotain seksikohtia, voiko tommonen 10v nuorten- ja perhe-elokuvista kiinnostunut tyttö sen katsoa? Mitään ikärajaa ei elokuvassa varsinaisesti ole, joten sillä kyselen, kun kuitenkin kuvaa nuorten maailmaa...

en antaisi tuon ikäisen katsoa moista kohellusta. Väkivaltaakin siinä elokuvassa ja pelottavia kohtauksia (ainakin tuon ikäiselle ) Itse en tykännyt kyseisestä elokuvasta, vaikka odotukset oli suuret.

Känni sekoilua 80% elokuvasta:
sisältää paljon Vitun viljelyä.. k-13 leffa on, aikusen seurassa antaisin jo 12 vuotiaan kattoa.. mutta 10-vuotias voi olla liian pieni sellaseen sekoiluun.

[QUOTE="vieras";22998351]:headwall: no tossa se on varsin älykäs kommentti taas NOT :kieh:[/QUOTE]

Mun mielestä kommentissa ei ollut mitään vikaa ja leffakin oli ihan siedettävä, ei mikään helmi mutta huonompiakin on nähty.

Tosin huomioni oli välillä hiukan toisaalla kun supisteli aika tavalla :D Ja leffan jälkeen hukattiin auto tyhjään parkkihalliin ja minä kävelin jalat ristissä ja hihittelin epäuskoisena tilanteelle. Näin sivutarinana kerrottakoon... Mutta siis ihan kiva leffa.

Just mä oon 11.v ja mä sen saan kattoo ja siin on vaan vähän väkivaltaa te ootte kaivanu noi väärin käsitykset teijän omista perseist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja et tiedoks ei kantti haukkuu tota elokuvaa jos te ite ette oo varmaan yhtäään parenpii leffan tekiöit et tehkäää sit ite elokuva jos ootte muka parhait!!!! toi on mun kommentti teijän paskan jauhaamisesta.

Just mä oon 11.v ja mä sen saan kattoo ja siin on vaan vähän väkivaltaa te ootte kaivanu noi väärin käsitykset teijän omista perseist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja et tiedoks ei kantti haukkuu tota elokuvaa jos te ite ette oo varmaan yhtäään parenpii leffan tekiöit et tehkäää sit ite elokuva jos ootte muka parhait!!!! toi on mun kommentti teijän paskan jauhaamisesta.
Nimenomaan yllä olevan tyyppisille nuorille sopii hyvin.

Runsaasti ***un ja p****leen viljelyä, pääosan esittäjä hakkaa vanhuksen sairaalakuntoon koska tämä saa hänet kiinni kioskin ryöstöstä, kännäystä, viinaa, raiskauksenyritys, viinaa, kotoa karkaamisia, vanhemmille v****uilua....

Ja runsaasti teennäisiä näyttelijäsuorituksia ja IIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiTTTTTUUUUUUUUUhhh -huutelua.

Leffateatterissa kävin kattoo nii toi o nii realistine. Jotain juntteja tuol ylhääl pettyneitä ku siinä ei vaa mielistellä vanhemmille niinku oikeesti. 99% 15 on juonut alkoholia ja 30% menettänyt neitsyytensä. Just tollasta se on murrosiässä. Voisko tota kattoo jostai netistä. ei oo fiin-tvs

Ikäraja on lain määräämä velvoite.

Kyseinen elokuva oli kyllä pettymys. Itse laittaisin ikärajaksi mielummin 15v. Vaikka ylempänä joku väittää sen olevan todenmukainen niin, itse olin 5v sitten 16v eikä "meidän aikaan" ainakaan kukaan käyttäytynyt tuolla tavalla.. en sitten tiedä missä sekopääporukoissa itse olet pyörinyt.

Itse katsoin 12- vuotiaana. Ei mitenkään paha mielestäni ja turha tulla kommaan "paska leffa" jos teidän aivot ei pysty käsitteleen tällaisia elokuvia... Katso vaan!! Hyvä leffa oli :D