Sisko poltti ja joi rv 16 asti!!

  • Viestiketjun aloittaja eveliina
  • Ensimmäinen viesti
eveliina
eli sisko sai tietää viime viikolla olevansa raskaana ja mua pelottaa! se nimittäin on polttanut 5-10 tupakkaa päivässä ja juonut pari siideriä ja viiniä välillä, ei onneks suuria määriä mut kuitenkin:(. meni mahakipujen takia lääkäriin ja siellä todettiin raskaus, menkat tuli normaalisti! sisko on itekin ihan sekaisin, samaten sen mies. pelkäävät kovasti vammaista lasta, ja niin pelkään mäkin :((
 
Eiköhän sieltä ihan terve vauva synny, aika suurella todennäköisyydellä näin. Yhdestä-kahdesta alkoholiannoksesta/vko ei ole todettu olevan sikiölle haittaa, vaikka eihän se toki suositeltavaa ole että juo raskaana ollessa. Onnea siskollesi odotukseen :)
 
repe
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
nostan tämän ketjun. eli sisko sai tietää rakenneultrassa, että vauva kasvaa alakäyrillä. pitäisikö tästä huolestua?
Eiks se oo sen ultraajan tehtävä ilmoittaa sun siskolles jos olis syytä huoleen????
 
jo on aihetta olla ylpee
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
tupakkaa poltin koko raskaus ajan ja ihan terve tuo lapsi on.. oli vielä reilun kokonen kun synty meni neljä kiloo rikki reikusti..
Hieno juttu!Kaikki vaan röökaamaan niin saadaan isoja vauvoja, ja terveitä myös!
 
eveliina
Alkuperäinen kirjoittaja repe:
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
nostan tämän ketjun. eli sisko sai tietää rakenneultrassa, että vauva kasvaa alakäyrillä. pitäisikö tästä huolestua?
Eiks se oo sen ultraajan tehtävä ilmoittaa sun siskolles jos olis syytä huoleen????
no ultraaja oli sanonut että normaalilta vaikuttaa paitsi alakäyrillä kasvaa, ei ollut kuitenkaan huolestunut. mua pyydettiin vauvan kummiksi :).
 
terve?
Alkuperäinen kirjoittaja jo on aihetta olla ylpee:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
tupakkaa poltin koko raskaus ajan ja ihan terve tuo lapsi on.. oli vielä reilun kokonen kun synty meni neljä kiloo rikki reikusti..
Hieno juttu!Kaikki vaan röökaamaan niin saadaan isoja vauvoja, ja terveitä myös!
Muistan myös lukeneeni että poika on ylivilkas ja käyttää vaippaa vielä 4 vuotiaana?
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
Alkuperäinen kirjoittaja repe:
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
nostan tämän ketjun. eli sisko sai tietää rakenneultrassa, että vauva kasvaa alakäyrillä. pitäisikö tästä huolestua?
Eiks se oo sen ultraajan tehtävä ilmoittaa sun siskolles jos olis syytä huoleen????
no ultraaja oli sanonut että normaalilta vaikuttaa paitsi alakäyrillä kasvaa, ei ollut kuitenkaan huolestunut. mua pyydettiin vauvan kummiksi :).
Sinäkö teit aiheesta aloituksen pari päivää sitten? Luulin että hän sai Myöhään tietää raskaudesta,tuohan on vasta alussa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
Alkuperäinen kirjoittaja repe:
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
nostan tämän ketjun. eli sisko sai tietää rakenneultrassa, että vauva kasvaa alakäyrillä. pitäisikö tästä huolestua?
Eiks se oo sen ultraajan tehtävä ilmoittaa sun siskolles jos olis syytä huoleen????
no ultraaja oli sanonut että normaalilta vaikuttaa paitsi alakäyrillä kasvaa, ei ollut kuitenkaan huolestunut. mua pyydettiin vauvan kummiksi :).
No älkää nyt siellä sitten stressatko! Hyvin kaikki menee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
Alkuperäinen kirjoittaja repe:
Alkuperäinen kirjoittaja eveliina:
nostan tämän ketjun. eli sisko sai tietää rakenneultrassa, että vauva kasvaa alakäyrillä. pitäisikö tästä huolestua?
Eiks se oo sen ultraajan tehtävä ilmoittaa sun siskolles jos olis syytä huoleen????
no ultraaja oli sanonut että normaalilta vaikuttaa paitsi alakäyrillä kasvaa, ei ollut kuitenkaan huolestunut. mua pyydettiin vauvan kummiksi :).
Sinäkö teit aiheesta aloituksen pari päivää sitten? Luulin että hän sai Myöhään tietää raskaudesta,tuohan on vasta alussa.


Jos se oli rv 16 tuolloin kesäkuussa niin eiköhän se ole rakenneultrassa sit ollu nyt?
 
eveliina
En ole tehnyt aloitusta pari päivää sitten! muistaako kukaan otsikkoa? olisi kiinnostavaa lukea. sisko nyt siis lähempänä raskauden puoliväliä ja sai tietää rv 16 jolloin loppui tietysti juomiset ja polttamiset. ollaan tosi läheisiä ja siksi tämä aihe koskettaa =). sukulaiset on tosi innoissaan vauvasta ja minä myös :). ja toivon täydestä sydämestä että vauva on terve!
 

Yhteistyössä