Sisko juo - liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siskonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siskonen

Vieras
Vietimme yhteisen viikon kesää yhteisellä mökillä. SIskon mies oli mukana. Näin olemme pyrkineet mahdollisuuksien mukaan viettämään aikaa joka kesä. Meillä ei ole lapsia.

Ollaan me aina vähän tissuteltu saunan jälkeen olutta ja ruuan kanssa muutama lasi vaikka viiniä. Josku otettu vähän enempikin. Nyt jotekin noilla tuntu meneen kovin vakavan puolelle. Siskoni vetäisi aivottomat kännit kaksi kertaa viikon aikana. Toiskeksi viimeisenä iltana oli pakko käydä lähikaupasta hakemassa se iso laatikollinen (24 tökkiäkö se oli) ja siitä horastiin iso osa. Valittelivat, että alko oli jo mennyt kiinni, ei saanut tölkki viiniä.

Mulla oli ton jälkeen, kun kotia pääsin, tukka pystyssä. Eihän vaan olis menny ... rajan yli. Olivat olleet lomilla jo pari viikkoa, joten työstressin äkkipurustakaan ei ollut kysymys.

Puheeksi pitäisi huoli kai ottaa? Mutta miten ihmeessä???

Mä vetelin kyllä ennen muksuja armottomia kännejä kun oli lomaa :D
Eikä siinä ollu mitään ongelman tynkää, loma on loma ja jokainen sen käyttäköön miten haluaa.

Nykyisin käydään ulkona 1-2 kertaa vuodessa ja sillo, kyllä olen ihan naamat. Nou kän duu.=)

Olen huolissani siksi, että olen reagoinut muutokseen. Enkös tossa yrittänyt selittää, että me koskaan lasiin olla syljetty?

Hommassa oli vaan nyt joku sellainen erittäin vakava vire. Ei noin räkäkännejä juur ole vedelleet. Siis sellaisia, että silmissä ei tapahdu yhtään mitään. Ja seuraavana päivänä ei ole juuri krapulaa...

En usko, ei minusta liikaa. Vaikken itse enää otakkaan kuin pari kertaa kuukaudessa vähin, kun on näitä lapsiakin. Mutta nuorempana se oli ihan mukavaa kun ei ollut rajoitteita ja etenkin kesälomalla siitä nautti. Eikä minusta mitään holistia ole tullut :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Silloin tulee ongelma vastaan jos ei pysty lopettamaan jne.. tai arki alkaa painottua ryypylle.

Alkoholisti voi olla myös sellainen, joka juo vain viikonloppuisin ja lomilla.

Juu, huomioi tuo että jos ei pysyt lopettamaan. Eli olemaan vaikka viikonloppua selvinpäin, että juominen jaksottaa esim. vkl ohjelman.

Yhteistyössä