sisarusten liikkeiden erot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintaa

Vieras
Eli teille joilla on jo ainakin kaksi lasta. Oletteko huomanneet eroa siinä, miten aktiivisia vauvat ovat olleet vatsassa ja sen jälkeisellä temperementilla/rauhallisuudella?
Odotan itse toista lasta ja tämä on aivan villi potkija ja ikiliikkuja. Ensimmäinen lapsi oli vatsassa TODELLA rauhallinen, liikkui erittäin vähän ja on nyt erittäin rauhallinen 1,5 vuotias. Ajattelin vain, että oisko meille tulossa nyt vähän vilkkaampi kaveri vai onko näillä asioilla mitään yhteyttä...
Laitoin tän viestin nyt kuitenkin näille odotus-sivuille.

Kyllä temperamentti jo masussa tuntuu.Mulla neljä ennestään ja kaksositakin erotin kumpi vilkkaampi ja kumpi rauhallisempi.A vauva oli itse rauhallisuus,välillä kädellä koputti ja vähän jalkaa heilutti.b-vauva olikin liekiö,pyllyä kyljestä läpi ja potkut niin napakoita että sattui luihin ja ytimiin asti!!
a-vauva oli poika,ihana rauhallinen vesseli noin 5 vuotiaaksi,sitten osat vaihtui...=)
b-vauva oli tomera ja vaativa tytteli joka ei sietänyt ootella hetkeäkään,veli sai oottaa ja hän oottikin nätisti aina.

Sykkeet meni niin että rauhallisemmalla pojalla oli korkeampi 140-160 ja vilkkaalla tytöllä oli 120-140

Esikoinen oli villi ja masussa jo äidin luita murjova poika,Sykeet 120-140.

Junnu oli rauhallinen ja möhköksi masussa sanoittiin koska vain möhki ei potkinut lainkaan.Sykkeet oli rauhallisen veljen luokkaa 140-160.

Eli musta syke kertoo ehkä enemmän luoteesta kuin sukupuolesta.
Ja todellakin jo masussa omia persooniaan...

Taitaateille tulla pikkupikku vilkastus!!=)

Kiitos vastanneille. Sitä tässä "kauhulla" ;) odotellaan, jos vilkas veijari tulossa. Ei vaan, onhan sellasetkin aivan ihania. Ollaan vaan miehen kanssa aika rauhaa rakastavia ja esikoinen tosiaan itse rauhallisuus, tosin uhmaikä pukkaa päälle ja temperamenttia kyllä löytyy.

Yhteistyössä