Sisarrattaat, onko tietoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eij
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eij

Vieras
Hei!
Meillä olisi tarvetta sisarrattaille ens kesänä ja olenkin lähtenyt etsimään tietoa siitä, että millaisia malleja on markkinoilla/olemassa.

Tietääkö kukaan onko tämän tapaisia rattaita olemassa (vai olenko nähnyt harhoja):
Kolmepyörää, yksi kunnon paikka pienemmälle lapselle ja toinen paikka etupyöränpäällä isommalle lapselle.

Mulle on jäänyt jostain tällainen mielikuva ja nyt se kummittelee. Jos jollakin on tietoa asiasta, kerrothan siitä. Tai jos on vinkkejä hyvistä sisarrattaista (ilmapyörillä), otan kiitollisena tietoa vastaan.

etsiskelin itsekin näitä välissä.
Kokeile googlessa hakusanoja, sisarusrattaita, kaksostenrattaita ym.
TUlis äkkiä tosta kuvauksesta mieleen Quinny, jotain ton tyylistä silläkin oli. Kokeile sitäkin. ABC:llä on vierekkäin istuttavat kolmipyöräiset, sen muistan varmasti. Kokeile sitä Quinny hakusanaksi myös.

ja yks mistä kannattaa tutkia, on huuto.net.
sieltä jos ensin löytää malleja ja merkkejä, vaikkei sieltä kautta ostaiskaan, voi siis bongata sen merkin ja etsiä sit sitä tietoa.
x-adventure oli muuten yks, sitä koitin saada päähäni itsekin, mut en muistanut merkkiä.

Kiitos teille ketkä olette vastanneet.
Minäkin jo löysin aiemmin ne X-Adventuren rattaat ja ne vaikuttaa aika päteviltä. Mutta vieläkin mietin sitä mitä yritän etsiä: En tarkoita normaaleja peräkkäin istuttavia rattaita (en edes tuollaisia kuin X-Adventuren), isommalle kyyditettävälle ei ole sellaista normaalia penkkiä, kärryn 3-ratasta oli aika suuret. No, voi olla että olen nähnyt oikeasti harhoja ja kuvitellut loput. Katselen vielä ja jos tällaset kärryt ilmantuu jostain, kerron asiasta! :)

tuolla lastenturva sivulla on myös happy babyn spider duo ja spider swing vaunut mutta vierekkäin istuttavat. aika hienot kyllä. ja www.pikkupingviini.fi sivulla on marco merkkiset kolmipyöräiset tuplat. halvat mutta isoilla renkailla.
olen etsinyt myös noita tuplia ja löytänyt 17 eri valmistajan tuplia. en ole nyt varma oliko joissain näistä vielä kolmipyöräisiä mutta tässä muutama linkki josta voit käydä vilkaisemaan. www.vaunuaitta.fi
www.vaunula.fi www.vauvatalojohanna.fi ja www.lastentarvike.fi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 19:17 tiuku123 kirjoitti:
tuolla lastenturva sivulla on myös happy babyn spider duo ja spider swing vaunut mutta vierekkäin istuttavat. aika hienot kyllä. ja www.pikkupingviini.fi sivulla on marco merkkiset kolmipyöräiset tuplat. halvat mutta isoilla renkailla.
olen etsinyt myös noita tuplia ja löytänyt 17 eri valmistajan tuplia. en ole nyt varma oliko joissain näistä vielä kolmipyöräisiä mutta tässä muutama linkki josta voit käydä vilkaisemaan. www.vaunuaitta.fi
www.vaunula.fi www.vauvatalojohanna.fi ja www.lastentarvike.fi.

Noissa happy baby rattaissa muuten tuo kaksi erillistä istuinta tekee sen että tila per lapsi jää todella pieneksi ja ahtaaksi. Meillä viime kesänä sovitellessa niitä ei silloin himpun päälle 1v poika mahtunut istumaan enää niin että kuomu olisi saatu kiinni,eli pää otti kuomuun kiinni!!! :o Ja toppavaatteissa ei olis ollu toivoakaan mahduttaa istuin osaan,eli kiinassa kiinalaisille lapsille tehty... ;) Hartanilla on muuten metkat rattaat tuplaversiona www.hartan.de löytyy zwillings wagen,niissä on hieman yhdistettynä matkarattaat ja kunnonrattaat...noita haaveilin itse mutten uskaltanu näille leveysasteille noita renkaita. JOskin tänä talvena vesisukset olis ollu rattaissa parhaat alla... :/

Yhteistyössä