Sisarellani oli kolmen viikon kesäloma eikä hän käynyt missään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä takia olisi pitäny käydä jossain. Lomassa parasta on Se, että saa vain olla eikä tarvi tehdä mitään. Lapsille on kiva järjestää ohjelmaa, mutta mulle riittäisi oma koti. Arki on muuten niin kiireistä, etten jaksa lomalla matkustella.

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
Kyllä minäkin mielelläni kesällä loman viettäisin ihan kotosalla vain pihaa ja taloa tuunaten.

Talvella sitten voisi jollekin kaukomatkalle mennä jos olis pidempi loma tiedossa. Muttah... Katsotaan sitten vaikka vuoden päästä onko lomaa tiedossa laisinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mä70;30049026:
Jaa,sen takia olis sit matkustanu-edes kotimaassa- et sul olis parempi mieli?

Saa se kotonaan olla ja kaikki lomat se on ollutkia. Ainoastaan kun täytti 50v niin kävi ulkomailla. Minusta vaan olisi tylsää olla pelkästään kotona etenkin kun hän asuu pienessä vähän yli 2000 asukkaan kylässä missä ei ole kuin pari ruokakauppaa,apteekki ja pankki.t. ammattivalittaja

Kotona ollessa voi laittaa kotia kuntoon, sisustella, kunnostaa jne.
Netin kautta voi tehdä ostokset rauhassa.
Voi katsoa kaikki ne elokuvat ja tv-sarjat, jotka on jääneet katsomatta.
Laittaa hyvää ruokaa, opetella uusia leivontaohjeita.
Lukea kasoittain hyviä kirjoja.
Ottaa aurinkoa partsilla/terassilla/pihalla.
Kuntoilla ja ulkoilla.
Tehdä käsitöitä.
You name it.

Mun sisko on ihan samanlainen ja sitten yks kaveri joka on äijä, ei käy missään lomilla yleensä. Haluaa olla vain rauhassa, molemmat on kovia tekemään töitä ja muutenkin ahkeria.

Jos aikuinen ihminen haluaa olla himassa eikä lähteä reissuun, niin se on hänen oma valintansa, ei luulisi olevan kellään mitään nokankoputtamista.

Yhteistyössä