Sisäministeri Ohisalo ilmoitti juuri tasa-arvon käsitteen radikaalista muutoksesta intersektionaaliseksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kesäkuu 25, 202023:11
Sisäministeri Ohisalo ilmoitti juuri tasa-arvon käsitteen radikaalista muutoksesta intersektionaaliseksi – Halla-aho: ”Hierarkiassa alimpana on tietysti valkoinen heteromies”


Puheenjohtaja Jussi Halla-aho kommentoi kirjoituksessaan sisäministeri Maria Ohisalon radikaalia, tasa-arvon koko käsitteen olennaista muutosta koskevaa ulostuloa. Halla-ahon mukaan Ohisalon tarjoilema intersektionaalinen feminismi ”ei pyri tasa-arvoon sen enempää sukupuolten kuin etnisyyksienkään välillä. Itse asiassa sen tavoitteet ovat täysin päinvastaisia. Se on pohjimmiltaan uhrikultti ja kastijärjestelmä, joka asettaa ihmiset hierarkiaan heidän syntymässä saatujen ominaisuuksiensa perusteella.”
 
vierailija
"Suurimmalle osalle kansalaisista intersektionaalisen feminismin käsite on täysin outo. Ottaen huomioon, että yhdenvertaisuus ja tasa-arvo ovat perustuslain määrittämistä perusoikeuksista kaikkein keskeisimpiä, on aiheeseen suhtauduttava erittäin vakavasti. Ei käy päinsä, että ministeri eräänä päivänä ilmoittaa kansalaisille, että tänään tasa-arvon merkityssisältö on muutettu vastaamaan feminististä marginaalifilosofiaa."
 
vierailija
Intersektionaalinen feminismi on nykypäivän versio kommunismista. Erona kommunismiin on se, että uhriuttamisen ja jalustalle nostamisen kohderyhmänä eivät enää ole työläiset vaan sekalaiset vähemmistöt, kuten tietyt etniset vähemmistöt, seksuaaliset vähemmistöt ja keksityt ei-biologiset sukupuoli-identiteetit.
 
vierailija
No oi voi sentään.. "Mestari" voisi toki kertoa, miten kokee asemansa kaljuuntuvana, hintelänä ja välilllä jopa änkyttelevänä miehenä, joka on kuitenkin saanut lykkiä miehisyyttään sekä avioliitossa että sen ulkopuolella, miten hän tuntee vielä tuossakin asemassa plus kaikki muut meriitit huomioon ottaen..

olevansa "alimpana hierarkiassa"?

Noh, vastaushan löytyy siitä, että hän kyllä tajuaa, mistä naruista pitää vetää, kuten Soini aikanaan, ja niin Jussikin kosiskelee kansan typerintä mieskuntaa, eivätkä ukot edes tajua, että nyt viedään. prkele!
Oletko muuten itse "lykkinyt" vain avioliitossa vai oletko tehnyt sitä avioliiton ulkopuolellakin?
 
Mitä sitten? Eikös poliitikon tehtävänä ole edistää oman ideologiansa kivikovan ytimen toteutumista?

Ohisalo ei lepää ennen kuin esim. tonepolitisoinnista on tehty rikos ja on säädetty etuoikeutetuille ryhmille pakollinen väistämisvelvollisuus suhteessa sorrettuihin ryhmiin.
Ä-l-y hoi.

Miksi toisen ryhmän pitää väistää, jos sen ryhmän jäsenet on sortaneet jtoista ryhmää joskus vuonna 1 tai 2?
Eihän väistäminen kuulu tasa-arvoon.

Heiii...vastaapa tähän:mä oon konservatiivikristitty eli vähemmistö. Meitä on vainottu ja sorrettu viimeset 2000 vuotta sekä kirkon ja ei-uskovien toimesta. Ollaanko me siis nyt jotenki feministien/liberaalien suosimisjärjestelmän huipulla? :p

Tonepolitisointi....ajatus on ok, mutta ihan hirveä ideologia. Kukaan ei saa ilmaista tunteitaan kun feministiltä menee jo pissat pöksyyn.
"Keskustelutaktiikka, joka tyrmää kommunikoidut ideat sen vuoksi, että niiden esittämistapaa pidetään vihaisena, turhautuneena, surullisena, pelokkaana tai muuten emotionaalisesti latautuneena.”

Pitääkö lapsia alkaa kasvattaa "ei Petteri, et saa surullisena tai pelokkaana ollessasi sanoa mielipidettä?"

Idioottien touhua..
 
vierailija
Heiii...vastaapa tähän:mä oon konservatiivikristitty eli vähemmistö. Meitä on vainottu ja sorrettu viimeset 2000 vuotta sekä kirkon ja ei-uskovien toimesta. Ollaanko me siis nyt jotenki feministien/liberaalien suosimisjärjestelmän huipulla?
Konservatiivisia kristittyjä (ja juutalaisia) ei intersektionaalisessa feminismissä lasketa uhriryhmäksi, vaan päin vastoin heihin kohdistuu saman tyyppinen paheksunta ja vastustus kuin persuihin, "setämiehiin", "cissuihin" yms. Sen sijaan konservatiiviset muslimit luetaan uhriryhmään, ja itse asiassa aivan uhrihierarkian kärkikastiin.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Echo
vierailija
Ä-l-y hoi.

Miksi toisen ryhmän pitää väistää, jos sen ryhmän jäsenet on sortaneet jtoista ryhmää joskus vuonna 1 tai 2?
Eihän väistäminen kuulu tasa-arvoon.

Heiii...vastaapa tähän:mä oon konservatiivikristitty eli vähemmistö. Meitä on vainottu ja sorrettu viimeset 2000 vuotta sekä kirkon ja ei-uskovien toimesta. Ollaanko me siis nyt jotenki feministien/liberaalien suosimisjärjestelmän huipulla?

Tonepolitisointi....ajatus on ok, mutta ihan hirveä ideologia. Kukaan ei saa ilmaista tunteitaan kun feministiltä menee jo pissat pöksyyn.
"Keskustelutaktiikka, joka tyrmää kommunikoidut ideat sen vuoksi, että niiden esittämistapaa pidetään vihaisena, turhautuneena, surullisena, pelokkaana tai muuten emotionaalisesti latautuneena.”

Pitääkö lapsia alkaa kasvattaa "ei Petteri, et saa surullisena tai pelokkaana ollessasi sanoa mielipidettä?"

Idioottien touhua..
"Teitä on vainottu" :D Anna mun kaikki kestää. Ensinnäkin teidänkin uskontonne on tuontiuskonto - tai -uskomus, ja siks toisekseen teidänkin uskon varjolla on tehty hirmutekoja.

Nyt vielä kristityt oppositiossakin näyttävät suvaitsevan vihapuhetta.

Yök, mitä jengiä.
 
vierailija
"Teitä on vainottu" Anna mun kaikki kestää. Ensinnäkin teidänkin uskontonne on tuontiuskonto - tai -uskomus, ja siks toisekseen teidänkin uskon varjolla on tehty hirmutekoja.

Nyt vielä kristityt oppositiossakin näyttävät suvaitsevan vihapuhetta.

Yök, mitä jengiä.
Suomalaisia on siis vainottu kun tänne on väkivalloin tuotu "tuontiuskonto". Aikooko hallitus tehdä jotain tämän vääryyden korjaamiseksi?
 
"Teitä on vainottu" :D Anna mun kaikki kestää. Ensinnäkin teidänkin uskontonne on tuontiuskonto - tai -uskomus, ja siks toisekseen teidänkin uskon varjolla on tehty hirmutekoja.

Nyt vielä kristityt oppositiossakin näyttävät suvaitsevan vihapuhetta.

Yök, mitä jengiä.
Ristiretket oli edelleen väärin, siihen ei ole UT:ssa annettu lupaa.
Mutta mustat ovat harjoittaneet itsekin orjakauppaa.

Pointti:Jokainen ihmisryhmä on sortanut toista joskus muinoin.
No kuka saa olla kukkulan kuningas?
Sit kun feministit on vallassa, niin heidän pitäis siis väistyä konservatiivikristittyjen tieltä...

Eihän se oo ku loputonta väistelyä.

Eiks sun "yök mitä jengiä" oo kans vihapuhetta?
Yhyyyyy, me ollaan siis yököteltäviä!!! ;(
 
vierailija
Ä-l-y hoi.

Miksi toisen ryhmän pitää väistää, jos sen ryhmän jäsenet on sortaneet jtoista ryhmää joskus vuonna 1 tai 2?
Eihän väistäminen kuulu tasa-arvoon.

Heiii...vastaapa tähän:mä oon konservatiivikristitty eli vähemmistö. Meitä on vainottu ja sorrettu viimeset 2000 vuotta sekä kirkon ja ei-uskovien toimesta. Ollaanko me siis nyt jotenki feministien/liberaalien suosimisjärjestelmän huipulla?

Tonepolitisointi....ajatus on ok, mutta ihan hirveä ideologia. Kukaan ei saa ilmaista tunteitaan kun feministiltä menee jo pissat pöksyyn.
"Keskustelutaktiikka, joka tyrmää kommunikoidut ideat sen vuoksi, että niiden esittämistapaa pidetään vihaisena, turhautuneena, surullisena, pelokkaana tai muuten emotionaalisesti latautuneena.”

Pitääkö lapsia alkaa kasvattaa "ei Petteri, et saa surullisena tai pelokkaana ollessasi sanoa mielipidettä?"

Idioottien touhua..
Sä nyt et varmaan tiedä edes, mistä puhut. Mut kysyn kuitenkin. Miten tuo syrjiminen vuonna 1&2 liittyy nykyiseen tasa-arvo ohjelmaan, muuten kuin että syrjimistä esiintyy vieläkin? Vai etkö tahdo parempia oikeuksia raskaana oleville naisille?
 
vierailija
"Teitä on vainottu" Anna mun kaikki kestää. Ensinnäkin teidänkin uskontonne on tuontiuskonto - tai -uskomus, ja siks toisekseen teidänkin uskon varjolla on tehty hirmutekoja.

Nyt vielä kristityt oppositiossakin näyttävät suvaitsevan vihapuhetta.

Yök, mitä jengiä.
Persut taitaa olla kristitty-vastaisia. Halla-aho ainakin jakaa eroakirkosta sivujen linkkiä. Haluaa romuttaa kirkon, varmaan tuoda omat kirjoituksensa tilalle.
 

Yhteistyössä