Sisäleikkipuiston koronasta. Meidän perhe sai tartunnan.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole varmuutta tuliko sieltä mut taudin puhkeaminen sopii. Tässä on sitten molempien työkaverit, naapurit, sukulaisia, tuttavia, pari taksikuskia, lääkäri sekä kampaaja karanteenissa meidän takia.

Olimme suoraan sanottuna tyhmiä, kun lähdimme koronaa uhmaamaan.
 
Ei ole varmuutta tuliko sieltä mut taudin puhkeaminen sopii. Tässä on sitten molempien työkaverit, naapurit, sukulaisia, tuttavia, pari taksikuskia, lääkäri sekä kampaaja karanteenissa meidän takia.

Olimme suoraan sanottuna tyhmiä, kun lähdimme koronaa uhmaamaan.
no vahingosta viisastuu. nyt kannattaa aina miettiä etukäteen kaikki puolet ne hyvät ja huonot kun johonkin lähtee. se lääkärin sanonta, että se tauti ei teille tule, jos et sitä jostain hae, pitää aika hyvin paikkansa
 
vierailija
Parantukaa ja tulkaa kaikki terveiksi.

Virhearviointeja sattuu itsekullekin, jo tapahtuneelle ei voi mitään. Ehkä jatkossa tiedostaa paremmin, että edelleenkin korona on ja pysyy keskuudessamme ja vaikka ihmisten liikkuvuus onkin avattu, niin siltikin yhä koskevat suositukset turvaväleistä ja suojautumisista, joita kannattaa kaikkien noudattaa.
 
  • Tykkää
Reactions: merin
Ei ole varmuutta tuliko sieltä mut taudin puhkeaminen sopii. Tässä on sitten molempien työkaverit, naapurit, sukulaisia, tuttavia, pari taksikuskia, lääkäri sekä kampaaja karanteenissa meidän takia.

Olimme suoraan sanottuna tyhmiä, kun lähdimme koronaa uhmaamaan.
Tsemppiä teille! Toivottavasti tauti ei tule pahana ja ette saa kiukkuja niskaanne!
Meillä lasten pappa ehdotteli hoploppia ja huvipuistoja ja ties mitä mut itse pidin sitkeästi kiinni siitä että mihinkään missä pintoja "lääpitään" ei tänä kesänä mennä, sen kun tietää että lapset huomaamattansakkin koskee kasvoja ja suuta ja nenää enemmän kuin aikuiset. Hän ja isovanhempani(miltei 90v) ovat siinä kuvitelmassa että korona "on ohi" ja minä olen ylivarovainen.
No mun mielestä lapset ei siihen kuole jos yksi tai kaksi kesää menee vähän rauhallisemmin sekä enemmän ulkopuuhien merkeissä, eivätkä nuo ole valittaneetkaan.
 
vierailija
Miksi pitää lähteä sisälle leikkipuistoon?
Jukka Harald Frimanille tehtiin näytelmä kirjastossa ja kun hän yritti tiedottaa siitä Facebookissa. hänen Facebookinsa suljettiin salasanat mitätöitiin!!!
Pääkaupunkiseudun kirjastot ovat täynnä näitä punikkimurhaajia, jotka pyrkivät estämään Jukka Harald Frimanin kommunikoinnin ja samalla pelastatumisen tästä murhayrityksistä jota äärivasemmisto pyrkii tekemään hänelle siitä syystä, että hän vastustaa liikettä.
Kommunistinäytelmä Kirjasto Oodissa,. Onkohan improvisoitu Elannon teatterissa Hakaniemessä. Äärivasemmisto järjesti kohtauksen. Selvästi ulkonäöstäkin päätellen äärivasemmistolainen mieshenkilö. Nauroi ja ilkamoi äänekkäästi. Hän ilmeisesti vertasi nauruaan siihen, että kirjoittelen Facebookissa ja muualla internetissä äärivasemmistoa vastaan provosoivasti ja joskus trollausta muistuttavalla tavalla. Näin hän provosoi vartijat poistamaan itsensä. Ja tällä tavalla näytti minulle uhkauksen siitä miten he voivat toimia. (Huomautan, että vartijat ilmaiesti olivat täysin tietämättömiä siitä mitä tapahtuu ja he joutuivat vain toimimaan työohjeensa mukaan.) Tällaiset näytelmät ovat osa äärivasemmiston harjoittamaa Gangstalkingia eli niin kutsuttua joukkokiusaamista. Näitä esimerkkejä voin kertoa aina halutessani niitä nähdessäni. Ja näitähän piisaa, kannattaa. Jos olet heidän vastuststajansa ja huomaat ympärilläsi tällaisia toimia aina silloin tällöin kannattaa epäillä Äärivasemmistolaisten harjoittamaa joukkokiusaamista.
 
vierailija
Koronassa pahinta ovat olleet rajoitustoimet. Elämä on helpottanut, kun niistä päästiin. Se ei haittaa, että uusi korona jäi kymmenien muiden koronavirusten sekaan.
 

Yhteistyössä