Sisäleikkipuiston koronasta. Meidän perhe sai tartunnan.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole varmuutta tuliko sieltä mut taudin puhkeaminen sopii. Tässä on sitten molempien työkaverit, naapurit, sukulaisia, tuttavia, pari taksikuskia, lääkäri sekä kampaaja karanteenissa meidän takia.

Olimme suoraan sanottuna tyhmiä, kun lähdimme koronaa uhmaamaan.

Ei ole varmuutta tuliko sieltä mut taudin puhkeaminen sopii. Tässä on sitten molempien työkaverit, naapurit, sukulaisia, tuttavia, pari taksikuskia, lääkäri sekä kampaaja karanteenissa meidän takia.

no vahingosta viisastuu. nyt kannattaa aina miettiä etukäteen kaikki puolet ne hyvät ja huonot kun johonkin lähtee. se lääkärin sanonta, että se tauti ei teille tule, jos et sitä jostain hae, pitää aika hyvin paikkansa

vierailija
Parantukaa ja tulkaa kaikki terveiksi.

Virhearviointeja sattuu itsekullekin, jo tapahtuneelle ei voi mitään. Ehkä jatkossa tiedostaa paremmin, että edelleenkin korona on ja pysyy keskuudessamme ja vaikka ihmisten liikkuvuus onkin avattu, niin siltikin yhä koskevat suositukset turvaväleistä ja suojautumisista, joita kannattaa kaikkien noudattaa.

• Tykkää
Reactions: merin

Tsemppiä teille! Toivottavasti tauti ei tule pahana ja ette saa kiukkuja niskaanne!
Meillä lasten pappa ehdotteli hoploppia ja huvipuistoja ja ties mitä mut itse pidin sitkeästi kiinni siitä että mihinkään missä pintoja "lääpitään" ei tänä kesänä mennä, sen kun tietää että lapset huomaamattansakkin koskee kasvoja ja suuta ja nenää enemmän kuin aikuiset. Hän ja isovanhempani(miltei 90v) ovat siinä kuvitelmassa että korona "on ohi" ja minä olen ylivarovainen.
No mun mielestä lapset ei siihen kuole jos yksi tai kaksi kesää menee vähän rauhallisemmin sekä enemmän ulkopuuhien merkeissä, eivätkä nuo ole valittaneetkaan.