Sisään, ulos. Sisään, ulos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Mä en pääse mitään täällä tekemään kun netti pätkii mulla ihan koko ajan. Koko ajan pitää kirjautua uudestaan sisään. Juuri kun olen saanut kerhosivun auki, yhteys poikki... Osaisiko joku auttaa? Mulla kannettava ja siinä langaton yhteys mikä ilmeisesti pätkii. Mieskään ei ole kotona mua auttamassa :(

Meillä oli muutamat viime päivät hirveitä pätkimisiä nettiyhteydessä, ja pitäs olla vielä nopea yhteys.. ei meinannut töistäkään tulla mitään. Eilen näkyi lähistöllä Eltelin auto, joten ehkä korjasivat jotain, koska nyt toimii taas. Tai sitten se oli vain sattumaa ja tämä alkaa pätkiä heti kun olen sanonut näin.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Onko signaalin voimakkuus jotenkin heikko?
Oletko resetoinut modeemin?

Sanoo että signaalin voimakkuus erinomainen, yritän korjata tilaa... ei onnistu. En ole kyllä resetoinut, onko tossa joku nappula josta se tapahtuu? :D

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:

Sanoo että signaalin voimakkuus erinomainen, yritän korjata tilaa... ei onnistu. En ole kyllä resetoinut, onko tossa joku nappula josta se tapahtuu? :D

Minä ainakin resetoin vaan ottamalla virtajohdon pois, kun en jaksa aina kynällä sörkkiä sitä resetointijuttua. Se on siis yleensä sellanen pieni reikä siellä takana, jota pitää tökkäistä esim. kynänkärjellä, kun ei sinne muu mahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:

Minä ainakin resetoin vaan ottamalla virtajohdon pois, kun en jaksa aina kynällä sörkkiä sitä resetointijuttua. Se on siis yleensä sellanen pieni reikä siellä takana, jota pitää tökkäistä esim. kynänkärjellä, kun ei sinne muu mahdu.

Juu, siis tarkoitin virtanappulaa. Ei kannata sitä pientä reikää mennä tökkiin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:

Juu, siis tarkoitin virtanappulaa. Ei kannata sitä pientä reikää mennä tökkiin. :D

Virtanappulaa ropeloitu :D Saas ny nähdä miten käy.

Yhteistyössä