Sis mitä mun aamupalassa on liikaa? Apuja!!!

  • Viestiketjun aloittaja Läski kohta
  • Ensimmäinen viesti
Läski kohta
Kiloklubin mukaan syön aamiaisella liikaa eli:

pieni banaani, 1dl rasvaton maustamaton jugurtti, 1dl mustikoita ja rkl kauralesettä sekoitettuna.

Mä oon luullut, että tuo on terveellinen aamupala, mutta ei, liikaa kaloreita! =(
 
no ei siinä mitään liikaa ole, mistä niin päättelit?
Vasta päivän lopuksi voit katsoa, kuinka suuri osuus päivän kaloreista tuli aamupalasta!
Eikä se nyt niin tarkkaa ole, kunhan syöt terveellisesti. Ihan sama tuleeko sitten aamupalalla 100kcal sellaista energiaa, joka muka pitäisikin tulla vasta lounaalla. Järjen käyttö, taas kerran.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mitään liikaa. syö normaalisti ja kuluta hieman enemmän, niin ei tarvi vahdata kiloklubin lukemia
Hah, arvaa oonko yrittänyt, mutta hirveä syöppö olen, kaikkeni oon yrittänyt, että saisin syömiseni kuriin, mutta ei =/.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun pitää odottaa iltaan ja kirjata ensin kaikki mitä syöt niin näet kokonaisravinnon koko päivältä. Sitten näet oletko syönyt oikein.
Joo, tiedän. Tulee vaan joka päivä liikaa syöltyä, niin aloin nyt pillkomaan sitä palasiin ja huomasin, että se ylensyönti lähtee jo heti aamusta :/.
 
ravitsemusterapeutti
Ei mitään liikaa, ongelmana on, että syömme liian vähän aamulla ja lounaalla ja liian huonolla omalla tunnolla. Lukekaan Patrik Borgin kirja Löydä tie keveään oloon! Itse olen pysynyt 63 kiloisena (pituus 172 cm) kahden lapsenkin jälkeen ja syön aamuisin esim. 2 dl puuroa+marjoja+ kevyt maitoa 1dl + 1 voileipä, jossa margariinia, 1 viip. juustoa, 1 viip. kinkkua ja maitokahvia. Aamulla jos ei syö tarpeeksi, niin koko päivän heittelee verensokerit ja tulee loppujen lopuksi syötyä liikaa iltaan mennessä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ravitsemusterapeutti:
Ei mitään liikaa, ongelmana on, että syömme liian vähän aamulla ja lounaalla ja liian huonolla omalla tunnolla. Lukekaan Patrik Borgin kirja Löydä tie keveään oloon! Itse olen pysynyt 63 kiloisena (pituus 172 cm) kahden lapsenkin jälkeen ja syön aamuisin esim. 2 dl puuroa+marjoja+ kevyt maitoa 1dl + 1 voileipä, jossa margariinia, 1 viip. juustoa, 1 viip. kinkkua ja maitokahvia. Aamulla jos ei syö tarpeeksi, niin koko päivän heittelee verensokerit ja tulee loppujen lopuksi syötyä liikaa iltaan mennessä.
Mun olis pakko ottaa nyt tiukka linja. Itsekin olin kahden lapsen jälkeen 50 kiloinen, mutta nyt tilanne on toinen enkä voi lapsia syyttää, kun kuopuskin oli jo 3v. kun aloin lihota ja tosiaan syömällä. Ihan pohjaton maha ja jatkuvasti ruoka mielessä =(
 

Yhteistyössä