Sirpa Paaterosta kuntaministeri ja Antti Rinteestä eduskunnan varapuhemies

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin, ministerivalinnat demareilta näin:
  • Pääministeri Sanna Marin
  • Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka
  • Kuntaministeri Sirpa Paatero
  • Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru
  • Eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen
  • Työministeri Tuula Haatainen
  • Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Skinnari

  • Eduskunnan varapuhemies Antti Rinne
Lehdistötilaisuudessa Antti Rinteen oli vaikea pitää suutaan supussa, eikä se aina onnistunutkaan. Marin tulee olemaan vaikeuksissa tuon ukon takia.
 
vierailija
Niin, ministerivalinnat demareilta näin:
  • Pääministeri Sanna Marin
  • Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka
  • Kuntaministeri Sirpa Paatero
  • Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru
  • Eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen
  • Työministeri Tuula Haatainen
  • Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Skinnari

  • Eduskunnan varapuhemies Antti Rinne
Lehdistötilaisuudessa Antti Rinteen oli vaikea pitää suutaan supussa, eikä se aina onnistunutkaan. Marin tulee olemaan vaikeuksissa tuon ukon takia.
Tämä(kään) hallitus ei pysy pystyssä kevään 23 vaaleihin saakka.
 
vierailija
Demareiden pääministerivalinnasta kertoo tämä "ystäväkuva".
Syteen tai saveen..
Vaikka Suomen demokratian hienoutena pitäisi olla, että kuka tahansa voi asettua ehdolle vaaleihin, niin mielestäni olisi jo syytä harkita nuhteettomuusvaatimusta kansanedustajille ja politiikkaan pyrkiville.
Nykykäytäntö, jossa odotetaan edustajien itse kertovan taustoistaan, ei selvästikään toimi.
 
vierailija
Kertokaas vanhemmat ja viisaammat, onko Suomen politiikka ollut aina tämmöistä sirkusta? Itse oon ollut äänestysiässä vasta muutamat vaalit, ja seurannut politiikkaa aktiivisemmin vasta Sipilän noustua PM:ksi, ja tuntuu että meno muuttuu vuosi vuodelta hullummaksi, ja politiikka kulkee skandaalista ja kohusta toiseen.
 
vierailija
Mikähän hinku johtavilla demareilla on tunkea samaan kuvaan rikoksista tuomittujen kanssa?
Mä oletan, että tämä on vanha kuva ennen kuin husun perseilyt tuli julki. Se sentään erotettiin, vaikkakin vain määräajaksi, tehtävistään. Ei kai sillä olisi edes asiaa tuonne.

Mutta ei kyllä mahdu kyllä mun järkeen, et miten Rinteen ja Paateron luottaus palautuu sillä, että siirtyvät uusien titteleiden alle? Ja sitten vielä saavat kiitosta ja uutisissa kerrotaan, miten rankkaa on ollut.
 
vierailija
Kertokaas vanhemmat ja viisaammat, onko Suomen politiikka ollut aina tämmöistä sirkusta? Itse oon ollut äänestysiässä vasta muutamat vaalit, ja seurannut politiikkaa aktiivisemmin vasta Sipilän noustua PM:ksi, ja tuntuu että meno muuttuu vuosi vuodelta hullummaksi, ja politiikka kulkee skandaalista ja kohusta toiseen.
Kyllä Kekkosen aikaan kaikki oli paremmin...
Ihan älytöntä on nykyään kun kaikki asiat ripotellaan kommenteissa. Jos ei muuta keksitä niin aina voi haukkua ulkonäköä
 
Niin, ministerivalinnat demareilta näin:
  • Pääministeri Sanna Marin
  • Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka
  • Kuntaministeri Sirpa Paatero
  • Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru
  • Eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen
  • Työministeri Tuula Haatainen
  • Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Skinnari

  • Eduskunnan varapuhemies Antti Rinne
Lehdistötilaisuudessa Antti Rinteen oli vaikea pitää suutaan supussa, eikä se aina onnistunutkaan. Marin tulee olemaan vaikeuksissa tuon ukon takia.
Tässähän on sellainen ongelma, että Rinne näkee Marinin olevan vain hänen sätkynykkensa.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777

Yhteistyössä