Sirkus Caliba... Kokemuksia kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Huomenna esiintyisi tossa lähellä Sirkus Caliba. Onko joku käynyt ko sirkusta katsomassa? Meinaan että kannattako mennä 5-vuotiaan kanssa. Mitähän sinne maksaa liput kun en löydä sirkukselle mitään nettisuvua

Olimme esitystä katsomassa ja tosiaan se soipii juuri pienille 4-6 vuotiaille lapsille ihan hyvin, mutta esityksen aikana meiltä varastettiin pyörä joka oli lukittu hyvin. Varkaan on täytynyt olla ammattilainen. En voi olla varma, mutta jotenkin alkoi epäilyttää tuo sakki mitä siellä on.

just olin viime viikolla katsomassa ja omat 3 ja 4v lapseni tykkäsivät aivan järjettömästi!!aikuiseen makuun aika noh kehni mutta lapsille aivan mahtava!!tosin possu oli kipeänä..ja mitä olen tutuilta kuullut ja netistä lukenut niin ei ole kukaan yli vuoteen sitä possua esityksissä nähnyt..

Me ollaan oltu kaksi kertaa. Lapset 4 ja 5 v. Lapset tykkää kovasti, mut aikuiseen makuun hiukan tylsä. Ekalla kerralla oltiin halvemmilla paikoilla ja lapset ei oikein nähnyt. Nyt viimeksi otettiin paikat eturivistä niin lapset tykkäs valtavasti kun näki kunnolla. Nyt en hintoja muista mut kallis oli mun muistaakseni.