sirdalud

ujo piimä
Lihaksia rentouttava lääke, itselläni on helpottanut kivasti lihaskramppeja ja siten myös kipua. Yksinään ei paranna mitään, mutta tukena tulehduskipulääke ja hieronta+fysioterapia niin johan helpottaa! Saattaa väsyttää tottumattomia aluksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 14:48 ujo piimä kirjoitti:
Lihaksia rentouttava lääke, itselläni on helpottanut kivasti lihaskramppeja ja siten myös kipua. Yksinään ei paranna mitään, mutta tukena tulehduskipulääke ja hieronta+fysioterapia niin johan helpottaa! Saattaa väsyttää tottumattomia aluksi.
Mikä sinulla on tulehduskipulääkkeenä? Otatko lääkkeet yhtäaikaa? Kauanko olet syönyt?

minulla myös
Sirdaludin kanssa ei saa ottaa samanaikaisesti tulehduskipulääkettä. Minulla migreenin ja hartiajumituksen takia sirdaludia, ja migreenin täsmälääkettä saan ainoastaan ottaa samaan aikaa. Kerran vahingossa otin sirdaludia ja panadolia samaan aikaa ja ihan järkky voimaton olo tuli. Tulehduskipulääkkeet voimistaa sirdaludin vaikutusta.

ujo piimä
Kylläpä mulla on vaan ollut Sirdaludin kanssa joko Burana 400 tai 800. Yhtäaikaa olen ottanut tabletit iltaisin, päivisin jättänyt Sirdaludin pois sen väsyttämisen takia. Eikä mulle niistä ole sen kauheampia oireita tullut! Tällä hetkellä en syö kumpaakaan, mutta yleensä on ollut "kuurina" joko viikko tai 10 päivää. Kysy lääkäriltäsi tai päivystyksestä tarkempia tietoja miten tulle ottaa jos et jo saanut.

väärää tietoa
on puppua ettei sirdaludin kanssa saisi ottaa tulehduskipulääkettä! ja sitten mainittakoon ettei parasetamoli ole tulehduskipulääke vaan kipu ja kuumelääke

Tuttu lääke niskajumitukseen. Tosin en sitä enään käytä kun väsytti niin kamalasti. Joskus lääkäri määräsi sairaslomaa, että pystyin ottamaan myös päivällä. Nyt niskajumistukseen on käytössä Norgesic jossa tulehduskipulääke samassa. Norgesicista pidän enemmän.

Yhteistyössä