Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:sen kanssa pitää ottaa burana, ei se muuten tehoa.
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:fasettilukon kanssa vuosia taistelleena lääkäri sanoi, että buranaa samaan aikaan mahaan, ni sitte auttaa. ja ainakin mulla auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mulle lääkäri määräsi kanssa noita sirdaludeja,oiskohan ollut 2 mg:ia,ja mulla ne ei kyllä rentouta edes silmäluomia.Lääkäri vielä sanoi että illalla pitää ottaa kun voivat alkaa niin väsyttämään ja työkaverikin sanoi että hänellä on "taju kankaalla" aina kun hän yhden ottaa.Ja mulle ei tunnu tapahtuvan mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mulle lääkäri määräsi kanssa noita sirdaludeja,oiskohan ollut 2 mg:ia,ja mulla ne ei kyllä rentouta edes silmäluomia.Lääkäri vielä sanoi että illalla pitää ottaa kun voivat alkaa niin väsyttämään ja työkaverikin sanoi että hänellä on "taju kankaalla" aina kun hän yhden ottaa.Ja mulle ei tunnu tapahtuvan mitään.
Sama täällä :/
Mulla ei ole tehonnut yksikään relaksantti millään tavalla, ja näyttäis olevan vastustuskyky myös useamman sorttiselle nukahtamislääkkeelle.
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:jes, jokaisella on respektorit veressä eri lääkkeille. esim mulla ei pääkipuun auta burana yhtään, mutta disperin kyllä ja miehellä päin vastoin. kun uusia lääkkeitä testataan, vaikutuksen teho onkin suurimmalle osalle ihmisiä, mutta kun me olemme ykislöitä, niin jokaisen on vain etsittävä ne itselleen sopivat tabut.
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:oottekos muuten tietosia että sitä lääkettä ei sais käyttää?
Vaikka lääkärit sitä melkein aina määrääkin...tästä on jokunen vuosi aikaa kun siitä töllöttimessä jossain ohjelmassa sanottiin että on kiellettyjen lääkkeiden listalla tai jotain, et ei passais käyttää ollenkaa.
Syytä siihen en muista mikä sen tekee ettei sais ottaa.
Sen vaan muistan että siinä just sanottiin sitä että lääkärit kuitenkin määrää niitä :/ Mulla itellä oli just samaa lääkettä niihin aikoihin käytössä myös selän takia, ja sit vippasin roskiin ne kun puhuivat töllössä niistä.
No ei kun ihan oikeesti vein ne tietenkin apteekkiin, en mä sentää niin hullu ole et suoraa roskii laittaisin, kunhan vaan noin kuvaannollisesti sanoinAlkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:oottekos muuten tietosia että sitä lääkettä ei sais käyttää?
Vaikka lääkärit sitä melkein aina määrääkin...tästä on jokunen vuosi aikaa kun siitä töllöttimessä jossain ohjelmassa sanottiin että on kiellettyjen lääkkeiden listalla tai jotain, et ei passais käyttää ollenkaa.
Syytä siihen en muista mikä sen tekee ettei sais ottaa.
Sen vaan muistan että siinä just sanottiin sitä että lääkärit kuitenkin määrää niitä :/ Mulla itellä oli just samaa lääkettä niihin aikoihin käytössä myös selän takia, ja sit vippasin roskiin ne kun puhuivat töllössä niistä.
Oishan se vedetty kokonaan markkinoilta, jos näin olisi? (Et kai oikeasti roskikseen heittänyt, kuuluu muulla tavoin hävitettäväksi )
Aion tuon Silomatinkin käyttää loppuun, sitten kun yskä tulee
Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Ne on ihan tappolääkkeitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Ne on ihan tappolääkkeitä![]()
Miten niin?
*kokeilee pulssia* Elossa vielä
Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Ne on ihan tappolääkkeitä![]()
Miten niin?
*kokeilee pulssia* Elossa vielä
Karseita sivuoireita! Enemmän kuollut kuin elossa![]()