Sirdalud rentouttaa ihan kivasti

jep mie ku otan sen niin vähän ajan päästä meikä nukkuu nii sikkeesti että ei herää vaik talo kaatuis niskaan, ja ku herää nii ei säre enää. Saitkos tulehduslääkkeet lisäks? Mie sain ja parantu paljon paremmin, ja jos tykkee lämpöisestä nii haudo sillä kipeää kohtaa. Ja ku selekä paranee nii salille

Mulle lääkäri määräsi kanssa noita sirdaludeja,oiskohan ollut 2 mg:ia,ja mulla ne ei kyllä rentouta edes silmäluomia.Lääkäri vielä sanoi että illalla pitää ottaa kun voivat alkaa niin väsyttämään ja työkaverikin sanoi että hänellä on "taju kankaalla" aina kun hän yhden ottaa.Ja mulle ei tunnu tapahtuvan mitään.

jes, jokaisella on respektorit veressä eri lääkkeille. esim mulla ei pääkipuun auta burana yhtään, mutta disperin kyllä ja miehellä päin vastoin. kun uusia lääkkeitä testataan, vaikutuksen teho onkin suurimmalle osalle ihmisiä, mutta kun me olemme ykislöitä, niin jokaisen on vain etsittävä ne itselleen sopivat tabut.

Eilen aloin noita ottamaan ja uni kyllä kelpasi. Tajusin lasten puheet, mutten jaksanut vastata. 3x päivässä pitäs ottaa ja huomenna mennä jo töihin. Saa nähdä.

Isännällä ei ollut muutama vuosi sitten ollut mitään vaikutusta koko lääkkeestä

selän hermopinne, laukeaa kipeäksi mulla pari kertaa vuodessa. pilates pitää sen aika hyvin aisoissa. on muuten tanan kipeä, kun on kerran hermokipua...laattaan ja makaan 3 päivää sen kaa, jätte kiva siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Mulle lääkäri määräsi kanssa noita sirdaludeja,oiskohan ollut 2 mg:ia,ja mulla ne ei kyllä rentouta edes silmäluomia.Lääkäri vielä sanoi että illalla pitää ottaa kun voivat alkaa niin väsyttämään ja työkaverikin sanoi että hänellä on "taju kankaalla" aina kun hän yhden ottaa.Ja mulle ei tunnu tapahtuvan mitään.

Sama täällä :/
Mulla ei ole tehonnut yksikään relaksantti millään tavalla, ja näyttäis olevan vastustuskyky myös useamman sorttiselle nukahtamislääkkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:

Sama täällä :/
Mulla ei ole tehonnut yksikään relaksantti millään tavalla, ja näyttäis olevan vastustuskyky myös useamman sorttiselle nukahtamislääkkeelle.

Mä huomasin kanssa viime marraskuussa kun olin sairaalassa että noi nukahtamislääkkeet on mulle yhtä tyhjän kanssa.Illalla antoivat mulle sellasen että saisin unen päästä kiinni,oisko ollut joskus 20-21 maissa,ja vielä kolmelta mä pyörin siinä epämukavassa sängyssä.En sitten enään toisena iltana sitä lääkettä ottanutkaan kun ei siitä mitään hyötyä ollut.
Mut joku tohon käsivarren lihakseen pistettävä kipulääke sitten taas veti multa tajun ihan kankaalle.

oottekos muuten tietosia että sitä lääkettä ei sais käyttää?
Vaikka lääkärit sitä melkein aina määrääkin...tästä on jokunen vuosi aikaa kun siitä töllöttimessä jossain ohjelmassa sanottiin että on kiellettyjen lääkkeiden listalla tai jotain, et ei passais käyttää ollenkaa.
Syytä siihen en muista mikä sen tekee ettei sais ottaa.
Sen vaan muistan että siinä just sanottiin sitä että lääkärit kuitenkin määrää niitä :/ Mulla itellä oli just samaa lääkettä niihin aikoihin käytössä myös selän takia, ja sit vippasin roskiin ne kun puhuivat töllössä niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
jes, jokaisella on respektorit veressä eri lääkkeille. esim mulla ei pääkipuun auta burana yhtään, mutta disperin kyllä ja miehellä päin vastoin. kun uusia lääkkeitä testataan, vaikutuksen teho onkin suurimmalle osalle ihmisiä, mutta kun me olemme ykislöitä, niin jokaisen on vain etsittävä ne itselleen sopivat tabut.

en haluu nussia puluja mutta reseptorit.

Mulla tepsii Panacod ja Norflex

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Vaikka lääkärit sitä melkein aina määrääkin...tästä on jokunen vuosi aikaa kun siitä töllöttimessä jossain ohjelmassa sanottiin että on kiellettyjen lääkkeiden listalla tai jotain, et ei passais käyttää ollenkaa.
Sen vaan muistan että siinä just sanottiin sitä että lääkärit kuitenkin määrää niitä :/ Mulla itellä oli just samaa lääkettä niihin aikoihin käytössä myös selän takia, ja sit vippasin roskiin ne kun puhuivat töllössä niistä.

Oishan se vedetty kokonaan markkinoilta, jos näin olisi? (Et kai oikeasti roskikseen heittänyt, kuuluu muulla tavoin hävitettäväksi )
Aion tuon Silomatinkin käyttää loppuun, sitten kun yskä tulee

Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:

Oishan se vedetty kokonaan markkinoilta, jos näin olisi? (Et kai oikeasti roskikseen heittänyt, kuuluu muulla tavoin hävitettäväksi )
Aion tuon Silomatinkin käyttää loppuun, sitten kun yskä tulee
No ei kun ihan oikeesti vein ne tietenkin apteekkiin, en mä sentää niin hullu ole et suoraa roskii laittaisin, kunhan vaan noin kuvaannollisesti sanoin
:D Sitä mä just äitin kanssa mietin sillon et miks ei oteta markkinoilta pois :o Mut ehkä ne kattoo sit että se on tarpeeks turvallinen, tai jos ne on sit muuttanu sitä jotenkin sen jälkee kun siitä oli juttua..tiedä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:
Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:
Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:
Ne on ihan tappolääkkeitä :o

Miten niin?
*kokeilee pulssia* Elossa vielä

Karseita sivuoireita! Enemmän kuollut kuin elossa :whistle:

Ei miulle oo tullu mitää sivuoireita niistä vaikka oon käyttäny, mut en pitkiä aikoja kerrallaan..

Yhteistyössä