V
vierailija
Vieras
Selkä jumittui ja aamulla olisi reissuun lähtö. Otin ensin 2mg tabletin ja reilun 1,5 tuntia myöhemmin 4mg. Olen 163cm/56kg. Otinkohan liikaa vai nukunko vaan enempi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkämerkkinen oli se siideri, mitä otit pari pulloa samana päivänä? Jos siinä oli greippiä, vaikuttaa se lääkkeiden tehoon. Esimerkiksi verenpainelääkkeen kanssa greippi vie jalat alta yleisestikin. Tiesit kai, kun siitä on ollut puhetta ennenkin? Muut ei ehkä tiedä...Mä painan enemmän ja samasta määrästä oksensin seuraavana päivänä. Ja huimasi niin että oli mentävä pitkin seiniä.
Minkämerkkinen oli se siideri, mitä otit pari pulloa samana päivänä? Jos siinä oli greippiä, vaikuttaa se lääkkeiden tehoon. Esimerkiksi verenpainelääkkeen kanssa greippi vie jalat alta yleisestikin. Tiesit kai, kun siitä on ollut puhetta ennenkin? Muut ei ehkä tiedä...
Oikeesti en tiedä kumpaakaan, enkä Sirdaludia ikipäivänä käyttäisi, kun olen nähnyt, mitä tekee. Mutta kun asiasta valitti apteekkiin, sanoi siellä täti, ettei voi tullamitään haittoja, kun hänkin on käyttänyt sitä eikä mitään ole tullut
Siellä apteekissa sen asiakaspalvelijan olisi pitänyt neuvoa tekemään valitus fimeaan, mut sen kommentin jälkeen se olisi ollut mahdotonta.
Se tieto täytyisi olla ennen ostopäätöstä!Joskus kannattaisi lukea se pieneksi taitettu lappunen lääkepakkauksesta. Siinä lukee yleisimmät haittavaikutukset ja muistaakseni myös ohjeet minne ilmoittaa omansa
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja...kymmenkertaistaa-laakkeen-vaikutuksen/3293296Ei siiderissä oo greippiä. Lonkerossa on!
Ja sirdaludin ylieisiin haittavaikutuksiin kuuluu huimaus, huonovointisuus sekä vereenpaineen lasku.
Löytyy myös netistä ja lääkärikin kertoo reseptiä kirjoittaessa jos älyää kysyä. Ja toisten lääkkeitähän ei saa syödäSe tieto täytyisi olla ennen ostopäätöstä!