Sipsipussista löytyi pilalle mennyt sipsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon muuten reklamoinut :laugh: Tosin siellä oli useampi vihreä perunalastu ja muutama musta.

Estrellan vastaus oli, että jos pussissa on tietty prosenttimäärä enemmän viallisia, silloin hyvitetään. 5kpl on vielä laatutavoitteiden rajoissa :D

Palautatteko kauppaan ja viljelijälle sellaiset perunat, joissa on joku musta kohta sisällä? Paljonko olette saaneet hyvitystä tällaisesta perunasta ja oletteko suunnitelleet ryhmäkannetta? Oletteko valittaneet leivästä, joka kuivuu ennen "parasta ennen päiväystä" keittiön pöydällä ilman käärettä?
Oletteko valittaneet jäätelöstä, joka sulaa ennen kuin ehtii syödä sen kesähelteellä? Oletteko valittaneet lusikasta, josta ruoka tippuu vaatteille tai lattialle taaperon syödessä? Oletteko valittaneet siitä, että useat valitukset päätyvät yritysten kahvipöytäkeskusteluihin yleiseksi naurunaiheeksi ja valitukset kootaan muistioina ilmoitustaululle esimerkeiksi hölmöistä ihmisistä.

[QUOTE="vieras";22196069]Palautatteko kauppaan ja viljelijälle sellaiset perunat, joissa on joku musta kohta sisällä? Paljonko olette saaneet hyvitystä tällaisesta perunasta ja oletteko suunnitelleet ryhmäkannetta? [/QUOTE]

Mä luulen, että et sinäkään olisi muuten tyytyväinen, jos esim multaperunat paljastuisivat isoina määrinä vihreiksi. Tai ovat muuten nahistuneita, jne. Mutta torikauppiaalle on huonompi valittaa, joten äänistän jaloilla. Prismaan muuten valitan. Oon valittanut luokattomista ruusukaaleista ja saanut uudet tilalle.

Miksi ei saisi valittaa ja niellä paska tuote? suhteellisuutta tietty virheeseen suhteessa ostoon, mutta eikös tuottajalle ole kivempi kuulla asiakkaiden valittavan laadusta vai katsella myyntikäyriä ja miettiä missä vika? Se joka tuollaisesta ottaa herneen nenään ei ainakaan ole asiakasohjautuva yritys.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22196069]Palautatteko kauppaan ja viljelijälle sellaiset perunat, joissa on joku musta kohta sisällä? Paljonko olette saaneet hyvitystä tällaisesta perunasta ja oletteko suunnitelleet ryhmäkannetta? Oletteko valittaneet leivästä, joka kuivuu ennen "parasta ennen päiväystä" keittiön pöydällä ilman käärettä?
Oletteko valittaneet jäätelöstä, joka sulaa ennen kuin ehtii syödä sen kesähelteellä? Oletteko valittaneet lusikasta, josta ruoka tippuu vaatteille tai lattialle taaperon syödessä? Oletteko valittaneet siitä, että useat valitukset päätyvät yritysten kahvipöytäkeskusteluihin yleiseksi naurunaiheeksi ja valitukset kootaan muistioina ilmoitustaululle esimerkeiksi hölmöistä ihmisistä.[/QUOTE]

Sä olet naurettava pelle.

[QUOTE="vieras";22196069]Palautatteko kauppaan ja viljelijälle sellaiset perunat, joissa on joku musta kohta sisällä? Paljonko olette saaneet hyvitystä tällaisesta perunasta ja oletteko suunnitelleet ryhmäkannetta? Oletteko valittaneet leivästä, joka kuivuu ennen "parasta ennen päiväystä" keittiön pöydällä ilman käärettä?
Oletteko valittaneet jäätelöstä, joka sulaa ennen kuin ehtii syödä sen kesähelteellä? Oletteko valittaneet lusikasta, josta ruoka tippuu vaatteille tai lattialle taaperon syödessä? Oletteko valittaneet siitä, että useat valitukset päätyvät yritysten kahvipöytäkeskusteluihin yleiseksi naurunaiheeksi ja valitukset kootaan muistioina ilmoitustaululle esimerkeiksi hölmöistä ihmisistä.[/QUOTE]

Viallinen sipsi on virhe tuotantoprosessissa. Jos on vähänkään millään teollisuudenalalla töissä, ymmärtää että palaute on tärkeää jotta virheisiin voidaan puuttua.

Mistä niitä sellaisia sipsejä saa, joissa ei ole yhtään mustaa seassa? Pringles ei kyllä sitten ole mikään sipsi, vaan tarkoitan sellaisia oikeasta perunasta tehtyjä.
Niitä hassuja sipsejä voi myydä vaikka Ebayssä...

Yhteistyössä