Sinun Seksi Historia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koulussa opittua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koulussa opittua

Vieras
Oletko koskaan ajatellut, mikä on Sinun Seksi Historia.

Makaat kahden kanssa elämäsi aikana, et käytä ehkäisyä.
Ennen sinua herra A on viettänyt levotonta elämää ja rakastellut 50 naisen kanssa ilman ehkäisyä.
Herra B on asunut ulkomailla ja rakastellut ilman ehkäisyä 30 naisen kanssa.

Jaat yhteisen Seksi Historian 2 ainakin 80 naisen kanssa.. ja monen miehen kanssa nämä naiset ovat rakastelleet ilman kumia ennen herra A:ta tai herra B:tä.

Jos makaat 20 miehen kanssa ja miehillä on ennen sinua ollut noin 30 seksikuppania.. jaat yhteisen seksihistorian ainakin 600 naisen kanssa :)

Minun miehellä ollut 6 seksikumppania. Ja ainakin hänen yhdellä ex-naisella on ollut noin 50 seksikumppania. Hiukan mietitytti, voiko sellainen nainen olla terve. Onneksi kaikki oli kunnossa :)

mulle ei tulis mieleenikään tunnustaa miehelle kunka monta mulla on ollu... varmaan yli kymmenkertaisesti sen, mitä hänellä. (jos kus sitä kysyi, sanoin viisi ja hän pöyristyi. totuus on moninkertainen...)

ai niin, mulla ei tästäkään huolimatta ole ollut mitään tauteja.

Aamuäree. Kuten kirjoitin, äidinkielen opiskelu on tylsää :) Jos joku ei ymmärrä, mitä tarkoittaa " Sinun Seksi Historia" tai "sinun seksihistoria", niin jättäköön kommentoimatta :)
En jatkossakaan aio tarkistella oikeinkirjoitusta tämän enempää. Puuttukoon kirjaimia ja olkoon virheitä, yksi lysti :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Aamuäree. Kuten kirjoitin, äidinkielen opiskelu on tylsää :) Jos joku ei ymmärrä, mitä tarkoittaa " Sinun Seksi Historia" tai "sinun seksihistoria", niin jättäköön kommentoimatta :)
En jatkossakaan aio tarkistella oikeinkirjoitusta tämän enempää. Puuttukoon kirjaimia ja olkoon virheitä, yksi lysti :D

En mä sitä sillä......
Oli vaan pakko :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En todellakaan oo aatellut, enkä näe mitään syytä sille miksi pitäisikään enää ajatella.

Eipä sitä pakko ole aatella :) Meidän luokka ajatteli asiaa, kun tunnilla seksihistoriasta puhuttiin. Eipä tuota varmaan moni tulisi muutenkaan ajatelleeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En todellakaan oo aatellut, enkä näe mitään syytä sille miksi pitäisikään enää ajatella.

Eipä sitä pakko ole aatella :) Meidän luokka ajatteli asiaa, kun tunnilla seksihistoriasta puhuttiin. Eipä tuota varmaan moni tulisi muutenkaan ajatelleeksi.

Millä tunnilla?

Yhteistyössä