sinun ja hänen luonteet

itse olen välillä niin itsepäinen, että oikeen mietin, miten tuo mies kestää :)
olen aina ollut luonteeltani todella itsepäinen ja suutun helposti, mutta sitten kyllä lepynkin nopeasti..
olen vähän sellainen ihminen että, kun jotain keksin haluavani niin asian pitäisikin sitten tapahtua heti :ashamed:
mies on meillä se rauhallisempi osapuoli, kun minä olen tuollainen äkäpussi :D mutta ihmeesti on tämä mies saanut tuota itsepäisyyttäni vähän kuriin.. eihän sitä yhdessä eläessä voi kaikki mennä minun pillini mukaan :D
ja minä olen sellainen että asiat pitää heti selvittää että ei jää sitten vaivaamaan mieltä. ja riidellessä onkin niin että minä huudan ja raivoan ja mies ei jaksa asioita niin paljon käydä läpi.

mitenkä teillä?
 
Ollaan niin itsepäisiä molemmat kuin olla voi, mä olen sellanen Nyt puhutaan, Nyt ostetaan ja Nyt mennään ja mies tarvitsee aikaa miettiä. Ja siinä asiassa sukset kyllä menee ristiin usein. Ihan ristikkäin menee meillä kaikki paitti tuo itsepäisyys, ja välillä löydään kyllä lujaa päitä yhteen kun kumpikaan ei periksi anna.
 
jimin äiti
mulla luonne myös aika paljon samanlainen ku ap:n! Mutta meillä mies on se, joka haluaa selvittää riidat heti, puhumalla! Ja mä tarttisin aikaa raivota ja funtsata tilannetta. Me ollaan kyllä molemmat ihan tajuttoman ittepäisiä, on tässä opeteltavaa, mutta aikaa on :) Ollaan aika samanlaisia mieheni kanssa hyvässä ja pahassa.
 
Me ollaan miehen kans tosi itsepäisiä mutta sitten mieheni on myös rauhallinen eikä tykkää riidellä.Itse olen äkkipikainen,tempperamenttinen ja tykkään riidellä ja puhdistaa ilmaa.Välillä tympäsee kun riitaa tulee, mieheni lähtee ulos pariksi tunniksi ja tulee ku oon rauhottunut.Mutta loppujen lopuksi sovitaan hyvin yhteen :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2004 klo 15:09 NeitiNasu kirjoitti:
Ollaan niin itsepäisiä molemmat kuin olla voi, mä olen sellanen Nyt puhutaan, Nyt ostetaan ja Nyt mennään ja mies tarvitsee aikaa miettiä. Ja siinä asiassa sukset kyllä menee ristiin usein. Ihan ristikkäin menee meillä kaikki paitti tuo itsepäisyys, ja välillä löydään kyllä lujaa päitä yhteen kun kumpikaan ei periksi anna.
Tälleen meilläkin, mies on myöskin kyllä pitkäjänteisempi kuin minä mutta itsepäinen, kuitenkin 6-vuotta tallottu samoja polkuja, ja välillä mietin miten nämä "Taistelevat Virtaset" on yhdessä pysyneet. Rakastetaan rajusti ;) =)
 
Ollaan molemmat aika samanlaisia: suututaan nopeasti mut myös lepytään yhtä vauhdikkaasti. Meillä ei juurikaan pidetä mykkäkoulua, me huudetaan asiat selviks samantien. Itsepäisiä ollaan molemmat, mies ehkä on vähän joustavampi.
 

Yhteistyössä